Στο τελος εγω πηγα στο σπιτι του Sehun και η Jenny στο σπιτι του Luhan .
R- Περασα τελεια .
S- Κι εγω επισης .
Μου ελεγε καθως προσπαθουσε να με φιλησει .
R- Εεε στασου λιγο παιδακι μου .
S- Μα δεν μπορω να αντισταθω . Θελω το κορμι σου .
R- Θα το εχεις οταν μιλησουμε λιγο .
S- Αντε λεγε . Για να τελειωνουμε .
R- Θελω λιγο χρονο για να περασω μονη μου .
S- Αυτο που λες ειναι να χορισουμε .
R- Ναι . Προσορινα . Αφου τελειωσουμε απο αυτο .
Του ειπα .
S- Μου κοπηκε η ορεξη .
R- Καλα . Φευγω .
Εφυγα γιατι με περιμενε απο κατω ο Kai .
R- Γεια Kai .
K- Καλα εσυ ;
R-Καλα . Μολις τωρα ζητησα απο τον Sehun τον προσωπικο μου χωρο . Τι να κανω ; Δυο αντρες κουκλοι , γλυκητατοι αλλα πησματαρηδες . Ειμαι μπερδεμενη . Χρειαζομαι βοηθεια .
Και τοτε βγηκε ο Sehun στο μπαλκονι και ακουσε να λεει ο Κai αυτη την προταση :
K- Θες να ερθεις σπιτι μου ;
R- Ναι .
Ετσι ηπεθεσε οτι τον παρατησα για τον Κai .
K- Ανεβα .
S- Δεν το πιστευω . Με παρατησε για τον Kai . Θα παρω αμεσως την Lisa . Ελα Lisa το ξερεις οτι ο Κai σε απατα με την Rose .
Ls- Αληθεια . Σε βαζω σε αναμονη . Θα παρω τον Kai . Kai θα σε σκοτωσω . Γιατι ;;;; Δεν με πειραζει που διαλεξες αυτη , αυτο που με πειραξε ηταν που δεν μου το ειπες .
K- Μα για τι πραγμα μιλας ;
Ls- Αυτο που μου σπαει πιο πολυ τα νευρα ειναι που κανεις και τον ανηξερω απο πανω . Σπαστικο .
Κ- Δεν καταλαβαινω ... Ααα θα αργησω να ερθω στο σπιτι για μεσημεριανω . Θα βγω με την Rose . Θες να ερθω να σε.παρω να ερθεις μαζι μας ;
Ls- Οχι ... Στασου ναι . Αυτο που μου αρεσει σε εσενα ειναι οτι εισαι ειληκρινεις .
Κ- Ακομα δεν καταλαβαινο ...
Ls- Σε κλεινω . Αααα και σε περιμενω .
S- Τι εγινε ;
Ls- Μου το παιζει ανιξερος . Θα φγει με την Rose .
S- Εσυ που το ξερεις ;
Ls- Μου το ειπε .
S- Απιστευτος αυτος ο ανθρωπος . Θα πας ;
Ls- Πως να μην παω . Αφου με καλεσε .
Αγνωστος- Μπιπ μπιπ .
Ls- Τον ακους . Πρεπει να κλεισω . Αντε Bye .
Κατεβηκε και μπηκε στο αμαξι .
L- Που ειναι η Rose ;
Αγνωστος- Για πια μιλας .
Ειπε και κλειδωσε τις πορτες .
L- Βοηθε...
Δεν προλαβε να συνεχισει και λλυποθυμισε ...
Κ- Πρεπει να παω να παρω την Lisa .
R- Οκ . Σε περιμενω . Θα αργησεις .
Κ- Οχι , γιατι ;
R- Γιατι υπαρχουν πολλοι κλεφτες εδω γυρω και επισης πρεπει να τελειωσουμε αυτη τη συζητησει μας επιτελους .
Ο Κai πηγε και ειδε το σπιτι με ανοιχτη την πορτα . Χτυπησε το κουδουνι τιποτα . Ανεβηκε τις σκαλες και χτυπησε την πορτα . Τιποτα . Αποφασησε να την σπασει .
Περνει φορα και χτυπαει τον ωμο του . Δεν ανοιγει . Την δευτερη φορα τα καταφερνει , αλλα ...
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Life With Luhan .
AçãoΔεν σας λεω τιποτα . Θα τα ανακαλυψουμε ολα μαζι . Ενα στοιχεια . Εχει δραση περιπετεια , αγαπη και μυστηριο .