DMT

1.8K 23 9
                                    

"tabi buyrun" dedi adama  reflexlerim. ve yan koltuğa kaydırdı bedenimi.

Adam iyi giyinimliydi ve  parfümü dozundaydı. ama boyle bir adamin otobüse binmesi garibti , telefonun kilidini açmak için elimi ekrana götürmüştüm ki "aa shpongle mi dinliyorsunuz" dedi adam. şaşkınlıgım giderek artmıştı. adam shpongle'i doğru telaffuz etmiş ve en ufak bir mastürbasyon çabası yoktu daha çok takdir eder gibi yada arkadaş arar gibi bir hali vardi. " evet " diyerek Gülümsedim ve ekledim " sizde mi dinlersiniz ?" 

telefona bakarak :

" evet çok, dinlenmekle kalmam yasamaya çalisirim"

ne yani dmt mi alıyor bu adam şimdi , hayır tabiki sadece işi abartıp 'o bir yaşam tarzı' ayaklarına benden daha fazla sahiplenerek ego şişiriyor olmalı...

"ne güzel Türkiye şartlarında zoru başarmışsınız" dedim bıkkın ve yalanını yesininler  tavrında.

belli ki cevabı uzundu derin bir soluk alıp, heyecanla. " evet evet banada öyle göründü başta bulamam sandım ama çok kolaymış : üzerlik tohumu ve kargı kamışı yetiyor. üzerlik tohumu Moa blokör bağırsaklardan emilsin diye , kargı kamışı da dmt kaynağı zaten.

Mevlananın övgüler yagdırdıgı neyin yapılış malzemesi yani , Anlıyorsun beni değil mi zor diyince dmt'nin teminini  kast ediyorsun sandım o yüzden anlatı.... "

" tabiki , o anlamda demiştim zaten peki hiç denediniz mi ? "

" hayır ama malzemeler hazır , tek sorun çevrem yani evde yapamam,  otel odasında başıma birşey gelebilir , bi fırsatını bulsam hemen deniyecem ama ...."

"aslında yardım edebilirim. yanınızda olurum bir şey olursa 112yi ararim en azından hem onlar gelene kadar ilk yardım bile yapabilirim ama muhtemelen bunlara hiç gerek kalmaz dmt nin sadece kusma, baş dönmesi gibi yan etkileri vardır."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 10, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DMTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin