Po raz pierwszy wspomina się o Bogu w pierwszym sezonie, kiedy Sam i Dean udają się do uzdrowiciela. Jak wiemy, to żona podejrzanego odpowiadała za wszystkie cuda, bo zawarła pakt z Kosiarzem. Jednak kiedy Dean zapytał, dlaczego akurat jego wybrano do uzdrowienia, usłyszał w odpowiedzi, że pastor zobaczył bardzo ważne zadanie w życiu łowcy, które jeszcze nie zostało wypełnione.Osoba Boga na dobre wchodzi do serialu i zyskuje nowy wymiar z początkiem czwartego sezonu. Kiedy Castiel wyciągnął Deana z piekła, stwierdził, że uczynił to na rozkaz Pana. Wszystko nabiera nowego znaczenia, a postać Boga staje się jakby bardziej namacalna, choć wciąż jest nieuchwytna i nie pojawia się osobiście. Jednak skoro istnieją anioły, to musi być i Bóg. Chłopcy dowiadują się wielu rzeczy, jak choćby to, że Bóg stworzył sześćset pieczęci, aby Lucyfer nie uwolnił się z klatki. Pomimo to, Bóg wciąż pozostaje tajemnicą, nie można go nigdzie znaleźć, choć Castiel wciąż próbuje.
Z czasem wychodzi na jaw, że to armia aniołów z Zachariaszem na czele chce doprowadzić do Apokalipsy i przejąć rządy w niebie. Pojawiają się nawet spekulacje, że Bóg zniknął na zawsze. I w tym momencie znów zaczynamy mieć wątpliwości. Kiedy Dean i Sam byli w niebie, Jozue zdradził im, że to właśnie Bóg ich uratował, kiedy powstał Lucyfer, a także wskrzesił Castiela oraz że przed chłopcami jest bardzo trudne zadanie. Choć wielu stwierdziło, że Bóg nie żyje, skoro dopuścił do apokalipsy i uwolnienia Lucyfera, to Castiel nie tracił wiary i wyruszył na poszukiwania, mając jedynie amulet Deana, swoisty „radar Boga".
Kiedy Bóg wciąż nie pojawia się w szóstym sezonie po tym, jak Lucyfer został na powrót uwięziony w klatce, w niebiosach dochodzi do wojny domowej. Rafael robi wszystko, by zdobyć władzę, a Castiel chcąc mu w tym przeszkodzić, schodzi na złą drogę – paktuje z demonami. I choć w jednym z ostatnich odcinków Cas modlił się do Boga, prosząc o znak i wsparcie, na koniec wchłonął wszystkie dusze z czyśćca i obwieścił, że jest nowym bogiem.
Według Śmierci Bóg jest równie stary, jak ona. Śmierć zdradza też, że gdy nadejdzie koniec czasu, Bóg umrze, a Śmierć zabierze go w zaświaty, by potem sama zniknąć.
CZYTASZ
Bestiariusz • Supernatural •
RandomCo nadprzyrodzonego pojawia się w każdym odcinku? Skąd twórcy czerpią pomysły? O czym naprawdę są te wszystkie legendy? Bestiariusz to obszerny przewodnik po amerykańskiej kulturze, folklorze i miejskich legendach. Znajdują się tu opisy wszelkich kr...