"Din perspectina lui Edward"
Plictiseala...doar asta puteam simti acum. De mic copil am fost inchis in acest loc ... totul din piatra dura si rece, exact ca sufletul parintilor mei.
Mi-ar fi placut sa fiu si eu un copil liber ca cei de afara, sa colind fiecare straduta fara griji si sa nu mai depind de sclavi.
Am fost intrerupt din sirul de ganduri de o bataie in usa.
-Da?!
Sigur era unul din servitorii tatalui meu. Usa se deschide cu o scartiala ingrozitoare, iar un chip strain isi face aparitia de dupa aceasta.
Buna dimineata, din cate stiu sunte-ti printul Eduard, nu-i asa?!
-Buna dimineata! Desigur eu sunt, cu ce va pot ajuta?
Aceasta persoana straina ce statea in pragul usii masive din lemn, imi parea extrem de cunoscuta. Chipul lui atat de palid, care era infrumusetat de doi ochi negri ma facea sa cred ca el nu este real
-Nu ma puteti ajuta cu nimic.
-Atunci de ce esti aici?
Am venit sa va informez ca regele a poruncit ca printul sa aiba un protector.
Ce aiurea, inca o persoana de care sa depind!
-Nu am nevoie de protectia nimanui, oricum nu are ce sa mi se intample, deoarece nu am dreptul de a pleca nicaieri . Insa daca tatal meu a poruncit asta, te poftesc inauntru!
Era trecut de ora pranzului si eu inca nu iesise-m din camera. Din cand in cand ramaneam blocat timp de cateva minute la barbatul ce se asezase pe fotoliul de langa semineu.
Ochii mei nu se puteau opri din privit. L-am analizat ceva vreme dupa care m-am gandit sa rup ingrozitoarea liniste ce se instalase.
-Deci...tu vei fi protectorul meu?
Daca tot voi avea un protector, m-am gandit sa aflu mai multe lucruri despre el, plus ca imi parea foarte cunoscut.
-Da,eu voi fi!
-Asta inseamna ca nu te deranjeaza daca iti pun cateva intrebari! La urma urmei, vom fi mereu unu langa altul peste tot, iar parerea mea este ca ar trebui sa stiu cate ceva despre tine.
-Bineinteles!
Doua cupe cu vin au fost aduse indata si eu m-am asezat pe scaunul de langa el, pregatit sa pun intrebari.
-In primul rand, cum te numesti si cati ani ai?
-Ma numesc Vincent si am 24 de ani.
-Ma bucur ca tata a ales o persoana mai tanara, are prostul obicei sa aleaga persoane trecute de 30 de ani, cica au mai multa experienta... ca stiu de ce am nevoie. Insa se inseala amarnic, nu stie ca am nevoie de libertate, nu stie ca eu nu mai supotr sa mi se spuna ce sa fac, sper ca tu vei fi mai ingaduitor si il vei convinge pe tata sa ma lase sa vizitez piata si orasul, sa vad cum traiesc taranii!
Vincent parea putin surprins de reactia mea.
-Imi cer scuze, nu am vrut sa reactionez asa, doar ca nu mai rezist ma simt ca intr-o temnita!
-Nu-i nimic, va promit ca am sa vorbesc cu regele!
Dupa o serie de intrebari pe care le-am adresat lui Vincent, acesta a plecat, iar eu am ramas iar singur.
Acum stiu de ce mi se pare cunoscut, acum trei ani a mai venit aici doar ca din cauza unei boli a fost nevoit sa plece sa se vindece.
La scurt timp dupa plecarea protectorului meu, am fost chemat la cina.
In minte imi statea o singura intrebare... "De ce a pus tata pe cineva sa ma protejze? "Dupa masa l-am rugat sa mai ramana cateva secunde,sa vorbesc cu el.
* * * * * *
-Spune, dragule, ce se intampla, ce ai sa imi spui?
-Pai as avea foarte multe sa iti spun, insa nu iti pasa de ce vreau eu, asa ca nu imi racesc gura de pomana.Deci, am o singura intrebare!
-Pai,care este acea intrebare?
-Ce se intampla, de ce ai pus pe cineva sa ma pazeasca?
-Nu te priveste pe tine!
Nu era cine stie ce, pana la urma chiar daca stiam era tot aia, asa ca nu inteleg de ce se ascunde atat de mine!
-Hai tata! Ce e, ce ai de ascuns? Sunt mare acum, nu mai am 5 ani!
-Nu e vorba de varsta pe care o ai...
-Atunci?
Nu inteleg ce au cu mine, de ce nu vor sa imi spuna ce se intampla. Eram asa de nervos incat am plecat fara sa mai astept ca tata sa imi raspunda. Am intrat in camera trantind usa cu putere, auzind cateva reprosuri din partea unei servitoare, deoarece in drum spre camera mea am dat peste o vaza spargand-o.
-Ce s-a intamplat de sunte-ti asa de nervos?
-Vincent...de cand esti aici? Acesta imi zambi si imi spuse ca nu de mult timp.
M-am asezat in pat si apoi i-am facut semn sa vina langa mine.
-Pot sa te intreb ceva?
-Desigur! Imi zambi atat de dulce incat ma facu sa rosec. Acest lucru a fost destul de ciudat, insa nu am stat prea mult pe ganduri deoarece doream sa aflu neaparat ce imi ascundea tata.
-Stiu ca tu stii adevarul!
-La ce va referiti?
Pe chipul lui Vincent se putea vedea cu usurinta teama si agitatia.-Ma refer la faptul ca tu stii motivul pentru care tata te-a pus sa ma pazesti! Ce se intampla, ce e asa de rau de nu vreti sa imi spuneti? Eram extrem de nervos pe tata, macar Vincent sa imi fie alaturi!
-Imi pare foarte rau, dar regele mi-a interzis sa va spun motivul pentru care a facut asta.
-Uuuuh!
Nu imi vine sa cred, tata l-a prostit si pe el!-Va rog sa va calmati maine e o zi mare si va trebui sa fiti odihnit!
-De ce? Am zbierat din toti rarunchii!
-Maine dimineata vom pleca cu o trasura spre nord, la o cunostinta de-a tatalui tau.
-Aha...bine!
Acesta se ridica din pat pentru a pleca la el in dormitor, trebuia sa ne culcam mai devreme, deoarece avem ceva de mers maine si avem nevoie de odihna.
-Vincent,stai! M-am ridicat si l-am luat in brate, simteam nevoia unei imbratisari.
-Noapte buna!
-Multumesc si tie la fel!
Inaintede a inchide usa, imi oferi iar acel zambet dulce, ce ma facu sa rosesc si sa imi mut privirea de la el, iar cand a observat reactia mea a inceput sa chicoteasca.
Autorul povesteste
In tot acesttimp in sala tronului regele si cu regina discutau despre faptul ca e posibil ca un razboi sa se declanseze in scurt timp si ca trebuie luate masuri.
In inretiorul lui Edward era o adevarata batalie. Incercarile lui de a adormi erau in zadar, nenumarate ganduri ii bantuiau mintea si nu se putea odihni pentru ziua care urma. Observand ca nu poate sa doarma s-a dus pe balcon, acolo a stat aproape pana la venireazorilor privind cerul ce era inundat de roiuri de stele.
Dimineata Vincent si-a facut aparitia in dormitorul printului,pentru al pregati de plecare.Hei, m-am gandit la ceva nou pentru voi! 😊
Sper sa va placa. 😘
Scuze pentru eventualele greseli! 😓
CITEȘTI
EU NU SUNT CA VOI!
RomanceCe poti sa faci cand viata nu e de partea ta? Toata viata am fost inchis in acest castel si nu am avut parte de o copilarie obijnuita. Totul se complica si mai mult atunci cand tata imi pune un protector cu care voi pleca din castel si cu care voi a...