1. fejezet A színészeknek tilos az érintkezés?

518 26 2
                                    


Marinette
Lassan léptem ki az öltözőm ajtaján. El sem hittem, hogy az első résznek ilyen nagy nézettsége volt. Túlságosan lekötött a gondolatok a figyelmemet így hirtelen nekiütköztem valakinek ahogy felnéztem tudtam, hogy nem kellett volna. A sorozatban lévő Fekete Macska volt az csak maszk nélkül.
- Jól vagy?- hallottam az aggódónak szánt kérdést.
- Persze de tudod jól...- kezdtem volna bele a szabályzatba amikor hirtelen el kezdett nevetni a szőke hajú srác. - Most mi van?
- Édes amikor ezt akarod mondani de most kihez beszélsz? A földhöz esetleg vagy hozzám?- Az állam alányúlt és kényszeríttet, hogy felnézzek. Hát ez csodás, gondoltam magamban ironikusan. - Ha hozzám beszélsz nézz fel.
- H- Hogy került rád maszk?- kérdeztem dadogva a smaragd zöld szemekbe.
Vállat vont és el akart vonulni a forgatási helyre de megfogtam a kezét. - Várj mi a neved?
- Tudod jól, hogy nem tudhatjuk egymás nevét- felelte de én annyira boci szemekkel néztem rá, hogy végül nagy zavarában kibökte. - Adrian a nevem.

- Köszönöm- hajoltam közelebb az arcához - Adrian - és megpusziltam az arcát.
Majd elszaladtam egyszer hátra fordultam és láttam ahogy szobor módjára álldogált ott és tapogatta az arcát azon a helyen. Mintha azt gondolta volna, hogy soha többé nem mossa meg ott az arcát. Nevetve és kifulladva értem a helyszínre.



Egy sorozat amiben mindketten szereplünk?Where stories live. Discover now