15.kapitola

280 14 2
                                    

Vulpix se chtěl otočit,ale já mu zastoupil cestu."Eevee pomůžeš mi Vulpixe chytit?"zeptal se mě Adam.Radostně jsem přikývl.Vulpix zřejmě pochopil,že si s ním chceme dát zápas a chytit ho a tak se postavil čelem k nám."Eevee použij hbitý útok!"poručil mi Adam.Vulpix nestihl uhnout ale použil plamenomet.Au au to bolí!"Eevee jsi v pořádku?"zeptal se mě Adam.Kývl jsem,i když mě pořád trochu bolela moje zraněná noha."Použij stínovou kouli!"Trefil jsem se do Vulpixe a Adam hodil Pokébalem.Pokébal zablikal.Jednou,podruhé a potřetí."Jo!Dobrá práce Eevee!"pochválil mě radostně Adam.Potom jsme se vrátili do města a Adam zašel do Pokémoního střediska.Předal sestře Joy dva pokébaly a nastavil mi rameno,abych seskočil.Nervózně jsem si sedl na vozík a Audino nás odvezl do malé místnosti.Tam nás sestra Joy vyšetřila a přivezla nás zpátky k Adamovi."Tvoji pokémoni jsou zdraví a noha tvého Eeveeho je už taky v pořádku"řekla s úsměvem sestra Joy.Pak se ale zahleděla na Adamovu nohu.Stýkal po ní pramýnek krve."Dej nohu na tenhle pult Adame"řekla sestra Joy.Adam tedy dal nohu na pult a sestra Joy mu jeho zranění ošetřila a potřela dezinfekcí.Všiml jsem si,jak Adam sykl bolestí ale nic neříkal."Ta noha by se ti měla brzo zahojit"řekla sestra Joy."Děkuju moc za všechno Joy"poděkoval jí Adam."Nashledanou"řekl a vyšli jsme z pokémoního střediska.Už byl večer a do Pokéturnaje zbýval jeden den.Když jsme došli k našemu stanu,všimli jsme si,že vedle nás přibyl další stan.Z něj vylezl malý kluk a za ním Growlith.To je ten kluk,kterému jsme pomohli zachránit jeho Growlitha!"Ahoj"pozdravil nás."Konečně se znova potkáváme"řekl Adam."Přihlásil ses na turnaj?"zeptal se ho Adam."Jo samozřejmě,a hodně jsme na něj trénovali,že jo Growlithe?"odpověděl."Já jsem Martin"řekl ten kluk."Rád tě poznávám.Já jsem Adam a tohle je můj Eevee"řekl Adam."Co kdybychom si dali zápas?"zeptal se Martin."No nějaký menší trénink by se nám hodil.Co na to říkáš Eevee?"zeptal se mě Adam.Kývl jsem a odešli jsme dál od stanů na malou mýtinu.
~
Čus je tu další kapitolka ode mě😃Helča

Pokemon story: Nešťastný EeveeKde žijí příběhy. Začni objevovat