Pohled Gwendolyn:
Jako každé ráno musím brzy vztávat, abych šla do Lóže a tam povině cestovala časem.Nechce se mi vůbec. I když vím že už tam nebude žádný Mr. Whitman. Jsem ráda. Vidím že limuzína už zastavila. Tak se převléknu a jdu dolů po schodech a čekám že na mě vykoukne Marley a co? Samozřejmě že je to Marley. Když mě uvidí okamžitě vystoupí z auta.,,Dobré ráno Marley'' řeknu mile.,,Dobré ráno'' řekne trochu nepříjemně, což mě překvapí. ,,Mám vyzvednout ještě slečnu Charlotte" řekne. Charlotte? Co by jí chtěli?Nechci další hodinu tance.,,Hned vám Charlotte zavolám".Tak vběhnu zpátky do domu a křiknu na ní ,, Charlotte chtějí tě v Lóži.",,Nespletla sis to. Mě?" kouká na mě nevěřícně. ,,Ne.Chtějí tebe.Pojď" řeknu jí s trochu kameným obličejem. Úplně vidím jak ná tam přivezou a budou mi vyčítat v čem je Charlotte lepší než já. Když nastoupíme, tak jedeme asi půl hodiny. Když tam dorazíme tak mě i Charlotte otevře Marley dveře. Vystoupím a jdu nahoru. ,,Ahoj Gwen" poznám Gideonův hlas.,,Ahoj" řeknu a usměju se. ,,Nevíš co se tady děje? Proč musela přijet Charlotte? Nechci hodinu tance" začnu se smát. ,,Já o ničem nevím" odpoví se smíchem.
,,Já jdu teď elapsovat do roku 1957" řekne mi Gideon. ,,Tak si to užij" řeknu s úsměvem na tváři.Gideon mě políbí a odejde. Je to na mě. Procházím chodbami Lóže a opravdu se bojím co se mnou budou řešit. Od smrti Mr. Whitmana známého pod jménem hrabě Saint Germain se Lóže stala pro mě horší než byla dříve. Všude mnou opovrhovali a hlavně když se dozvěděli že chodím s Gideonem pomoc. To jsem měla výklad asi na dvě hodiny proč s ním chodit nemůžu. Je mi to ale jedno. Hlavní je že mě Gideon miluje. Když jsem přišla konečně do místnosti viděla jsem pana George jak mě propaluje pohledem. To se mu nepodobalo vůbec.,,Dobrý den Gwendolyn" řekne a ukáže ať se posadím.,,Necháš Gideona na pokoji.Nebo ho zabijeme vyber si" řekne.,,Nechte ho žít prosím" vidím jak mi slzy stékají po obličeji. ,,Vybrala sis?",,Opustím ho jen ho nechte žít." Nemohu dál. Oči mi zakryla tma.Omdlela jsem?
ČTEŠ
Rubinrot, Saphirblau,Smaragdgrün
FantasyZajímalo vás jak by mohla pokračovat trilogie drahokamy? Mě teda hodně a tak jsem se rozhodla to trochu oživit na papíře. Gwendolyn a Gideon už překonali hodně překážek. Teď jsou však zpátky. Gwendolyn nařídí Lóže, aby Gideona nechala být jinak ho p...