Capitolul 6

32 3 1
                                    

*Ziua urmatoare*
Aaaaaaa!Scoala e asa plictisitoare!!!!
Hm...oare sa ma apuc sa citesc si eu o carte?!Da ,aha ar fi fain.Imi plac cartile amuzante.Roman de comedie!Asta-mi trebuie!Daca tot e pauza mare ma duc la biblioteca.Aha...
-Doamna bibliotecara!Stiti unde gasesc rafturile cu romane de comedie?
-Desigur!Cautati pe sectorul Comedie.
-Am inteles.
Caut,caut,pana dau de ceva mai interesant decat cartile,printul meu pe nume Sebastian.(adk de unde naiba a venit asta )In fine.
-Seb...
Tocmai vroiam sa-l strig caci eram la 2m distanta ,dar chiar atunci vine o fata roscata ,cu blugi rupti si o bluza neagra cu hello kity .Ma apropii.
-Ce cauti TU aici?intreba Sebastian.
-Ei..Mama m-a pedepsit sa merg in locul asta plictisitor!
-Nu e plictisitor,Clara!
Aaaa.Deci asa o cheama pe tipa.
-Cum zici tu,frate!
Deci e sora lui Sebastian asta-i super!!
-Heyyy!ma bag eu in discutie.
-Andreea??(Sebastian)
-Cine-i EA?ma arata cu degetul sora lui Sebastian.
-Pai,eu sunt iubita fratelui tau...
-WHAT?!
-Mai incet adolescentilor!(Bibliotecare)
-OK MAMAIE!(Clara)
-Deci...incantata de cunostiinata?!
-1.Nu stiam ca cineva asa plicty cum e frate-miu ar putea sa aiba ca iubita,o fata destul de normala la prima aparitia,adica netocy! Si 2.Nu sunt incantata de cunostiinta deoarece eu cu fratemiu nu avem cea mai buna relatie.
-O-Ok...Sebastian?
-Da?(Sebastian)
-Putem vorbi langa rafturile de romane de comedie?
-Desigur!Urmeaza-ma!
Ma ia de mana si alearga.Oook nu stiam ca e un atlet asa bun.Eu nu-s.
-Hu!N-am alergat asa mult practic...niciodata!!!
-Scuze..Dar nu te stradui sa ai o relatie buna cu sor-mea,caci ea e mai ,,deosebita".
-Aaaa...Serios?!Asa ma consideri tu?!(vine Clara de nush unde)
-Da...Normal!!!(Seby)
-Nu-mi place de tine si de aceea voi incerca sa am o relatie dintre cele mai bune cu noua mea prietena,iubita ta!HA!

Primul sarut,in copacUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum