6 dalis

370 12 0
                                    

Anna pov.
- anna kas tas Mark??

As nuo jo iskart atsitraukiau.
Ka jis sau mano tikrai jam nieko nepasakosiu.

- anna kas jis??

Suskambo mano telefonas pranesdamas apie nauja zinute.
Atsidariau ja.

,,london 39a lauksiu taves neatsivesk uodegos kitaip drauges nepasigailesiu."

iskart paspaudziau skambinimo mygtuka. Atsiliepk kvaily atsiliepk. jauciu kad man tuoj prasides isterija.

- daug laiko neturiu greiciau..

- as atvyksiu bet prizadek jog nieko jai nepadarysi..

- tavo laikas ribotas lauksiu tik valanda.. tada pradesiu kankint arya..

- bet juk man reiks iki ten vaziuot ilgiau nei valanda..

- tai negaisk laikas prasideda.

- ne palauk nieko jai nedaryk!!! - jis atmete.

Nuejau link garazo pasiemus masina visu greiciu lekiau link vietos. Atvaziavau cia miskas jis viska apgalvojo. Iejau i nama.

- Mark!! Mark!!

- kaip gerai tu jau cia.. atveskit mergina!!

- anna!!

- arya!!

- stop stop stop!!

- anna bek tai spastai!!

- niekur as neisiu!!

- kaip manai ka jis sugalvojo??

- nezinau bet tai tikrai nebus labai gerai..

Mark pov.
Priejau prie vaikinu.

- isveskite atvezta mergina i jos namus iseje uzrakinkit namus.

- gerai bose.

- eime!!

Anna pov.
Jie issiveda arya as einu paskui mane apkabina tvirtos rankos ir kazko suleidzia as prarandu samone.

Mark pov.
- uzrakinkit nama ir uzmigdykit ja nuveskit prie jos namu ir palikit ant saligatvio pasisalinat greit ir grize neinat i nama.

Na pasismaginsiu.

- pagaliau pabudai..

- vesk mane namo!!

- nerek! Cia reksi tik mano varda is malonumo!

Ir priejes prie jos uzguliau ja ir pradejau buciuot jos kakla.

- ne paleisk mane prasau gelbekit! - reke verkdama.

- busi mano nori to ar ne.

Ji verke kas jai yra seniau tuo megavosi dabar verkia. mes jau gulejom pusnuogiai.

Anna pov.
As jau buvau tik su apatiniais o jis su kelnemis. Begalvodama net nepajutau kaip likau be apatiniu taip kaip jis. maciau kaip jis megavosi mano skausmu ir savo malonumu. Buvau isprievartauta buvusio vaikino. Jis miegojo as greit surinkus drabuzius juos apsivilkau suradau namo raktus ir isejus is kambario ji uzrakinau. Atsirakinus nama isejau ir isvaziavau nemaciau kur vaziuoju ir man tai nerupejo norejau tik dingti is ten vaziavau visu greiciu nezinau kas nutiko bet pajauciau stipru smugi ir praradau samone.

Harry pov.
Mes su vaikinais sedim ir laukiam merginu kodel isleidau anna viena ten. Kazkas papypsino ir nuvaziavo isejau is namo pamaciau prie vartu verkiancia arya.

- arya einam i vidu.. kas yra ko verki??

- arya kur anna?? - klause vaikinai.

- as as ja palikau ten jos neisleido is ten tada jis kazko jai suleido ir ji prarado samone tada praradau samone as ir atsibudau ant saligatvio.

Their Life History (I)Where stories live. Discover now