sıR

0 0 0
                                    

Aradan 1yil giibi bi sure geçmişti
Artik dolunayla birlikteydik ruya gibiydi ben bu büyünün bozulmasından korkuyordum. Ve biliyordum ki bi gün evlenip çok mutlu bi aile olucagız. Tek hayalim buydu yani en azından ben öyle sanıyordum, universite mezuniyeti de gelip çatmıştı dolunay beni evden alacağını ve mezuniyet oncesi fotograf çekimine gideceğimizi söyledi. Hazırlanıp aşağıya indim dolunayla çekime gittik içimde garip bi duygu vardı çekimlerin ortasında dolunayın işaretiyle güller başımdan aşağıya dökülüverdiler ben olayın henüz şokunu atlatamadan önüme açılan bir kampart ve üzerinde Sen benim hayatımın kadını Seni seviyorumm💘Yaziıyordu dolunay elinde bir yuzukle bana yaklastı ve bana bi soru sormuştun benimle bir ömür boyu olur musun diye ve şimdi cevap veriyorumm ~belki bir ömür boyu söz veremem ama bir ömrüm olur musun?~
_ Eveeeeeeeeeeet diye çığlığı bastım
Mezun olmuştuk ve beraber geçirdiğimiz en mutlu gundu artık dolunaydan ayrı bi saniyem olamazdı hemen düğün hazırlıklarına başladık.
Bu süreçte ilkeden ayrılacağım düşüncesi de içime dert olmuştu dolunayla herşey hızlı gelişti düğün hazırlıklarına başladık aradan 1-2gün geçti düğün günü geldi çattı artık evleniyordum hemde sevdiğim adamla nikah memurunun o muhteşem soruyu sormasıyla Evettttt çığlığını atmam bir oldu alkış sesleri yükseldi ve dolunayda yüksek bi sesle evett dedikten sonra 💏 artık  evliyken edeceğimiz ilk dans gerçekleşti artık evliydim...
Evliliğimin ilk günü herşey gayet güzel ilerliyorken, her ilk evlenen yeni çiftler gibi bal ayına çıkmak için hazırlık yapıyordum herşey dolu'nun bal ayında beni kendinden soğutmaya başlamasıyla başladı.
_ neden böyle bişey denediğini bende çözmüş değilim henuz bu sırrı çözmemiş olabilirim ama neler olduğunu öğrenicem ve o zaman da hesabını nasıl vereceğini kendisi düşünsün!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 23, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın Siyah Ve Kızıl TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin