Ben Büşra. Kendi halimde yaşıyan 11.sınıfta genç bir kızım.Orta boylu zayıf esmer biriyim. İzmir'e daha yeni taşındık ama ben her tatilde halalarıma geldiğim için biliyorum.
Babam hakim ve biz de buraya tayin yüzünden taşındık. Ben taşınma işine anneme yardım ettim ve semti tanımak için dışarı çıktım. Aynı zamanda annemin istediği şeyleri marketten alacaktım.Dışarıda dikkatlice her yere bakarken eski arkadaşlarımdan Ece'yi gördüm. Ece de beni gördü.
"Naber"
"Aynı işte. Taşındık ya onunla uğraşıyoruz. Sen napıyon "
"Ne yapayım aynı işte. Markete gidecektim."
"Öyle mi bende gidecektim. Beraber gidelim mi hem market nerede bilmiyorum. Öğrenmiş olurum. "
"Tamam olur. "dedi.
Ece onaylandıktan sonra beraber markete doğru gittik. Aynı zamanda birbirimize sorular sorduk.
Ece çok iyi bir kız. Orta boylu biraz kilolu sarışın biri. Ben halamlara geldiğimde tatili hep Ece,Levent, Serap ve Ahmet ile geçirdim. Levent Ece'nin sevgilisi. Uzun zayıf esmer biri. Çok yakışıyorlar birbirlerine.
Serap kısa kumral biri. O da çok iyi. Ahmet de orta boylu esmer biri. Biz ona 'kara çocuk' diyoruz.
Neyse biz Ece ile marketten döndük ve yolda " yarın okula beraber gidelim" dedim o da kabul etti.
Ben köşede ayrıldım ve eve geldim. Anneme isteklerini verdim ve odama çıktım.Yarın okula başlıyacağım. Başka okul, arkadaşlar ama Allah tan Ece, Serap falan var.
Herşey yeni baştan başlıyor ...
Yazardan
Selam arkadaşlar. Ben Sıla Aslan. Bu kitabı yazmaya başladım. İlk kitabım ve çok ümitliyim. Ama sizi ümitlendirip sonrada hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum. Umarım her şey güzel olur. Sizlerin vote ve yorumlarınızdan sonra diğer bölümlere başlayacağım. Siz beğenin bende elimden geldiğince iyi bölümler yayınlayacağım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
_TeSaDüF_
Teen FictionKiminle nerede ne zaman karşılaşacağın belli olmuyor. Ama bazılarıyla karşılaştığın ana şükrediyorsun 'iyi ki karşılaş mışım onunla'diyorsun. Büşra'nın da hikayesi tam da böyle. Kaan' la karşılaşıyor ve aşkları başlıyor( ne kadar inkar etseler de)