נקודת מבט: ג'ונגקוק
יצאנו לאותו הקניון שהיינו בו ביום הראשון שלנו פה, החלטנו לסגור מעגל קטן. "היונג בוא נסתובב בחנויות כמו בפעם קודמת" אמרתי בהתלהבות ונזכרתי ביום הראשון של שחופשה.
-פלאשבק-
"היונג" אמרתי וניערתי את ידו של וי. "מה" הוא אמר בשקט, הוא עדיין לא ער לגמרי הא? "מה אתה מתכנן לעשות היום בקניון, כילו יש לך משו מסודר בראש חנויות וזה?" שאלתי בתקווה שיגיד שאין לו כלום ונוכל להסתובב ביחד "לא יודע ואתה? " אז זה אומר שאין לו כלום? "גם לא יודע... רוצה להסתובב ביחד?" כי בסופו של דבר אני יודע שלא נישאר כולנו יחד כל הזמן... "כן ברור"
-סוף פלאשבק-
"כן" הוא אמר וחייך חיוך מתוק, ליטפתי את ידו ונשענתי עליו קלות. לאיזו חנות נכנסנו בהתחלה?" שאלתי והוא הצביע עליה במהירות גררתי אותו אחרי לתוך החנות ואושר היה הרגש היחיד שהרגשתי באותו הרגע.
לאחר כחצי שעה נכנסנו לאחת החנויות בקניון, חנות מעורבת, גם בגדי גברים וגם נשים
-פלאשבק-
נכנסנו לחנות קטנה שהכילה גם בגדי נשים וגם גברים כל השעה הזו היינו קצת רציניים ואפשר להגיד שהייתי מטוח להסתובב איתו לבד הרבה, אז החלטתי לשבור את הקרח שנוצר בשעה הזו והרמתי את השמלה הראשונה שראיתי "מתאים לי?" שאלתי בגיחוח והוא התחיל לצחוק, החיוך שלו הרג אותי מבפנים ואני בטוח שהסמקתי אבל יכלתי לתרץ את זה בצחוק שנפלט מפי באותו הרגע "אתה יכול להתחיל לקרוא לי אופה" הוא צחק ואני לא הצלחתי להפסיק "אופה" אמרתי בקול גבוהה וילדותי ולאחר כמה שניות הוא הפסיק לצחוק אבל עדיין חייך חיוך קטן שהיה שווה מליון דולר.
-סוף פלאשבק-"אופה" אמרתי בלחש וחיוך התגנב לשפתי, "מה אמרת?" הוא שאל לרגע, "פה קראתי לך אופה" אמרתי והצלחתי להרגיש סומק קל על פני "תגיד את זה עוד פעם" הוא אמר בחיוך ומי אני שאבאס אותו? "אופה" אמרתי בקול ילדותי כמו בפעם הקודמת והוא צחק את הצחוק המתוק שלו שיכלתי לשמוע כל הזמן.
~~~~~~~~~~~~~~
"ג'ונגקוקי" היונג לחש כאשר הסתכלתי על נעלים באחת החנויות "אה?" שאלתי ומיד הרגשתי שתי זרועות נכרחות סביבי "הגיעה הזמן ללכת". יצאנו מהקניון ונפגשנו עם כל שאר החברים באותו פארק שהיינו בו בפעם הקודמת, ג'ין פתח שקית גדולה והוציא מימנה 7 קופסאות המבורגרים וצ'יפס. מתי הוא הספיק לקנות…? שיהיה, כל אחד לקח קופסא אחת והתחלנו לאכול.
-פלאשבק-
"וואה אחרי יום כזה ארוך אני רק רוצה לחזור ולישון" ג'ין אמר תוך כדי שהתמתח במקום, "אין סיכוי אנחנו כלכך הולכים לעשות משהו חצי לילה אחרי היום" ג'ייהופ קפץ מג'ימין שנראה מופתע "אחרי הרבה זמן שבקושי ישבנו 5 דקות בשקט אתה רוצה לישון? אין סיכוי" ג'ימין אמר והצטרף לג'ייהופ בטענות "האמת שאני מסכים לזה" אמרתי בקול חלש וגירדתי באורפי.
-סוף פלאשבק-"גם היום משחק אמת או חובה?" שאלתי ותוך שניות הוסוק קפץ "ברור" הוא צעק וגרם לכולנו להבהל, זה הולך להיות יום שאני אזכור. לתמיד...
~~~~~~~~~~~~~~
נכנסנו הביתה ומיד התייבשנו במעגל, הולכים לשחק! הוסוק סובב את הבקבוק והוא נעצר על ג'ימין "אמת או חובה?" הוא שאל בליווי תיפופים על הרצפה מיונגי, "חובה" ג'ימין ענה בחיוך שטני וחיכה לחובה שלו, "תעשה טוורק על הקיר" הוסוק אמר והתחלתי לצחוק כמו כל השאר, ג'ימין נעמד והניח את רגליו על הקיר הפנוי לצד הטלויזיה, הוא החל להזיז את פלג גופו התחתון אך לאחר שניה הוא החליק ונפל. כולנו צחקנו והוא רץ במהירות והתיישב חזרה במעגל "אמת או חובה" ג'ימין אמר לוי כאשר הבקבוק נעצר עליו "חובה" הוא אמר בחיוך ממזרי שדרש חובה מעצבנת במיוחד... אבל מי אני שאגיד "ג'ונגקוק חושב שאתה הכי מושך מאיתנו... אבל מי אתה חושב שהכי מושך?" הוא שאל אבל לפני שטאהיונג הספיק לענות הוא הוסיף "תנשק אותו"
-פלאשבק-
יונגי סובב את הבקבוק והוא עצר אלי, "אמת או חובה" הוא שאל והסתכל אלי, כמובן שהם מצפים מימני לומר חובה כי ככה כולם עשו, אז זרמתי... "חובה" אמרתי וחייכתי, זה שוגה הוא יביא לי חובה מטופשת ומצחיקה אני בטוח בזה "תנשק את הגבר הכי מושך מאיתנו... בפה".
-סוף פלאשבק-הוא צחק קלות ונשק נשיקה עדינה לשפתי, חייכתי חיוך קטן ולא הצלחתי להסתיר את האושר שלי, אני רוצה שכולם ידעו. כולם מחאו כפיים ותופפו על הרצפה "קדימה טאהיונג תסובב" נאמג'ון אמר ולאחר מכן טאטה סובב את הבקבוק, הוא נעצר עלי ומלווה בחיוך קטן טאהיונג שאל "אמת או חובה" הסתכלתי על פניו היפות, "אמת" אמרתי ושקט עבר בחדר. "איזה סוד אתה מסתיר מכולם?" הוא שאל בחיוך וכל חברי הלהקה התחילו לעודד אותי ולתופף על הרצפה. הסתכלתי על כולם. ג'ין היונג, נאמג'ון, ג'ימין, הוסוק, יונגי ולבסוף על טאהיונג. "אני הומו" אמרתי ושלוש הפרצופים של ג'ימין, הוסוק ויונגי נראו מופתעים "ולמעשה יש לי חבר" המשכתי במילותי ולמבטים השואלים הצטרפו גם היונג, נאמג'ון וטאיי "ואני אוהב אותו" אמרתי בשקט. דממה עברה בחדר ואף אחד לא הצליח להגיב. הסתכלתי על וי בתקווה שיעזור לרגע לחלוף אך הוא הסתכל עלי בחזרה ולא זז. כמה שניות עברו ואז הוא התחיל לדבר "גם אני אוהב אותך" הוא אמר בקול שנשמע ברחבי החדר השקט.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
זה היה הפרק האחרון והווווו
אני לא אשאיר את זה ככה כמובן, אפילוג וכמה מילות תודה יעלו ביום שני ועד אז תסתפקו בזה😊
אחרי הסיפור הזה אני אעלה עוד פיק אחד אז אני מציעה לעקוב אחרי כדי לקבל עליו התראה/להשאיר את הסיפור הזה בספריה שלכן ואני אכתוב כאן.
YOU ARE READING
I guess I love you (Vkook)/גמור
Fanfictionביטיאס (bts) הם להקה דרום קוריאנית מפורסמת בכל העולם הכוללת 7 חברים בה, כמו בכל שנה הם יוצאים לחופשה קצרה כדי להשתחרר מהלחץ של כל השנה, וי וג'ונגקוק הם חלק מהלהקה וחברים ממש קרובים, אך מה יקרה כאשר ג'ונגקוק ינשק את וי במסגרת אמת או חובה? ~~סיפור ישן...