*1*

14 2 0
                                    

Tak a je to tady, prvni den školy, no tak snad to nějak zvladnu. Řekla jsem si kdyz mi rano v pul sedmi zazvonil budik a ano ja vstavam už v pul sedmi protoze ja jezdim do školy autobusem a cesta tam trva pul hodiny. Tak jsem se teda vymotala z postele a neochotne se šla prevlict. Pak jsem zamirila do koupelny kde jsem si vicistila zuby, lehce se nalíčila a smotala vlasy do drdolu. Kdyz uz jsem byla upravena bylo sedm aha dneska celkem rychle mam jeste 10 minut to bych mohla jeste stihnout ten ukol z matiky na kterej jsem vcera zapomněla. No jo klasika, ja na vsechno zapominam. Tak jsem se do toho pustila.
.......

Jo! Mam to! A kolik je?
Coze?! Za 5 minut pula a v pul to jede no tak tet bych mela maknout. Vsechno jsem nahazela do tasky a letela dolu kde jsem si rychle vzala 2 jablka, jedno na snidani si dam v autobuse a druhy na svacinu. Nakonec jsem to stihla. Sedla jsem si do zadu a chrupala si to svoje jablicko. Jinde nebylo uz misto. Najednou jsem slysela jak jeste nekdo vbehl do autobusu, kdo to muze byt? Vzdyt uz je tu cela trida ne? Vyklonila jsem se do ulicky abych videla a najednou jsem uvidela krasnyho kluka ktery mel krasne hnede vlasy a roztomilý úsměv.
Ahoj, mohl bych si sednout k tobě? Řekl ten kluk. Samozdřejmě,hodila jsem si tašku pod nohy aby si mohl sednout. Moje jméno je Men..... teda Honza Macák a tvoje?
Já jsem Týna,Týna Sendynová. A co jsi to chtěl říct,men? Co to mělo znamenat?
Víš ja jsem youtuber a moje přezdivka na youtube je MenT.

........

Dojela jsem do školy, celou cestu jsme si s Honzou povídali je fakt úžasnej a ten jeho úsměv. Pane bože nad čím to tu uvažuju!!!!
Vystoupily jsme u autobusu a šli do třídy,s Honzou jsem si sedla do lavice protože on tu nikoho neznal a jediný moje kamarádky co jsem tu měla se přestěhovali, jedna do Brna a druhá do Poděbrad, a ostatní se se mnou ve třídě nebaví takže Honza je moje jediná záchrana ve třídě. Přišla jsem s nim do třídy a okamžitě si ho všimla Tereza. Taková naše třídní "Barbie" a začala s nim flirtovat. Honza si ji však naprosto nevšímal a porad mluvil se mnou. Když už to Tereza vzdala tak odešla za svýma BFF a žalovala jim že si ji vůbec nevšímá a jaká já jsem p***a a tak podobně. Jen co si nás přestala všímat tak mi Honza řekl.

Honza: Pane bože, co to tady mate za kravky?!

Musela jsem se smát, to víš to je naše "Barbína" Tereza, řekla jsem mu a on se začal smát. A s touhle příšerou by jako někdo chtěl chodit jo?! Musela jsem se usmát protože když o ni říká něco takovyho tak mi to dělá nějak dobře. A jsem strašně rada že se mu nelíbí.
A proč o tomhle vůbec uvažuju?! Vždyť se mi Honza vůbec nelíbí?! Ano sice má krásný hnědý vlasy a taky ma rad zelenou a ten jeho úžasnej úsměv. Cože?! Mě se Honza líbí. Ne to určitě ne. A i kdyby se mi líbil tak o mě určitě nestojí.
Říkala jsem si v duchu. Ale to jsem nevěděla že Honza uvažuje nademnou úplně stejně.

Takže čauky!!! Ano je tu miluji youtubera znovu. Když jsem si četla ten příběh znova tak jsem se u toho valela smíchy a přemýšlela jsem jak jsem mohla byt tak blbá. A tak jsem se rozhodla psát to znova ale tet se mi zda že je to aspoň o trochu v lepší kvalitě. Tak schválně, který příběh se vám bude líbit víc. Zatím čau 😘.

Já Miluju YoutuberaKde žijí příběhy. Začni objevovat