Als twee ratten in de val...

1.4K 71 2
                                    

-Rosa-
Ik zat nog steeds op het bankje. Met Drake tegenover mij. Hij speelde een bordspel, tegen zichzelf. Ik zuchtte. Ik was moe. Ik wilde gaan slapen. Alle spanning van de laatste paar dagen was te veel. Bovendien waren er ook nog zo veel onzekerheden. Zoals: kom ik hier nog ooit weg?! Ik sloot mijn ogen. Ik mocht niet gaan slapen, maar een beetje luieren kon toch geen kwaad? ....

-Steven-
Ik rook een smerige geur. Nou ja, smerig? Een brandende geur, die niet al te lekker rook. Ik wist wat dat betekende. Drake.. Ik voelde mijn kaak verstrakken n al mijn spieren spanden zich aan. Dylan keek naar mij. Ik knikte. Hij wist wat dat betekende. Ze waren hier... Al rook ik Rosa niet. Misschien had hij haar ergens anders verstopt. Daar zouden we zometeen wel achterkomen. Ik liep naar een grote deur toe. Draaide me om, en keek dylan recht in zijn ogen. Lets  do this.. Hij knikte.

-Dylan-
Ik hield mijn adem in. Steven ramde de deur open. Ik knipperde. Niks... Helemaal niks... De ruimte was leeg. Steven stond aan de grond genageld. Maar.. hoe...?? Stamelde hij. Ik legde mijn hand op zijn schouder. Chill... Steven knikte. Hij stapte de kamer binnen. Ik volgde hem. Misschien dat we hier in iedergeval wat aan wijzingen konden vinden...

-Rosa-
Ghehehehe.. Ik hoorde Drake gemeen lachen. Ik opende mijn ogen en keek hem aan. Zijn ogen waren strak gericht op het bordspel. Als ratten in de val... Grinnikte hij.

-Steven-
Ik keek achterom. Dylan was me gevolgd. Ik draaide weer terug en keek het kleine kamertje rond. Klink! Ik draaide me snel om. Wat was dat? Dylan keek met grote ogen naar de deur. Hij was achter ons dicht gevallen.
Ghehehehe.. Ik keek de kamer rond. Waar kwam dat creepy gelach nou vandaan? Mijn blik viel op de salon tafel. Er lag en bordspel met in het midden een kooitje met twee muizen erin.
  Als twee ratten in de val.. Schalde het door het kamerje. Dylan kwam langs mij staan en trapte het bord aan de kant. Eronder zat een luidsprekertje. Nu wist ik in ieder geval waar de enge geluiden vandaan kwamen. Dylans gezicht werd hard. Ik zag de woede. Hij was zichtbaar in zijn ogen. Drake! Schreeuwde hij. Wat een rotstreek!

-Dylan-
Ik was woedend! Razend! Ik kookte! Dit kon hij niet maken! Wat een rotstreek! Ik schreeuwde het uit. Drake! Wat een rotstreek! Ghehehehe... Klonk zijn enge gelach nogmaals. Ik pakte een stoel en brak de poten één voor één. Er prikte splinters in mijn handen maar het kon me niks schelen. Ik rageerde me af op die stoel. Ik haatte hem. Dat was zeker. Drake zou hier voor boetten.... hoe dan ook!

-Rosa-
Drake lachte nogmaals. Alsof er iets heel grappig was. Iets wat ik niet mee kreeg. Hij keek op en keek naar mij. Zijn blauwe ogen staarde me aan. Ik draaide weg. Drake richtte zijn aandacht weer op het bordspel en begon weer te lachen. Vervolgens begon hij te praten. 'Laten wij eens een spelletje spelen...  Ghehehehe...'
Ik rilde. Hij praate tegen zichzelf? Was hij gek ofzo?!

-Steven-
Drake zijn stem schalde weer door het luidsprekertje. 'Laten wij eens even een spelletje spelen...  Ghehehehe....' Ik rolde met mijn ogen. Mán. Die lach was echt om gek van te worden. Ik schudde mijn hoofd. Wat bedoelde hij met, een spelletje spelen??

cliffhanger.... ooohhh.... i'm sorry i am so mean :) but i need to do homework :( uhg.. But i really wanted to update so.. This was th update! comment, vote, share! thnx :D

Een meisje en haar (geheime) leven.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu