-Jel to poslednji kofer?
Upitao me je Lukas.
Selim se kod njega. Školu sam prepustila Drejku ali ću je obilaziti kad stignem.
-Evo.
Dodala sam Lukasu kofer. Stavio je kofer u gepek i krenuli smo ka njegovom dvorcu.----2 meseca kasnije ----
-Još samo ovaj biser da dodam.
Rekla je krojačica.
Danas se udajem za Lukasa. Toliko sam uzbuđena da ne mogu da vam opišem. Izabrala sam belu usku čipkanu venčanicu ali Lukas je insistirao na biserima tako da sam ga poslušala. Danas ne skidam osmeh sa lica jer sam JAKO srećna. Celo kraljevstvo je na nogama zbog priprema za venčanje.
-Gotovo je.
Rekla je krojačica i toplo se nasmejala.
Pogledala sam se u ogledalo i zaplakala. Izgledam kao iz mašte. Nasmejala sam se i obrisala maramicom. Krojačice i stilistkinje su rekli da sam najlepša mlada do sad, što je dotaklo moje srce. Sela sam na stolicu, a šminkerka je došla i krenula da me šminka. Pitam se šta Lukas sad radi i da li je srećan kao ja?
-Gotova sam., rekla je šminkerka.
Uzela sam ogledalo i pogledala se. Predivno me je našminkala. Suzdržavala sam se od plača da ne bih sve razmazala. Nasmejala sam se i zahvalila. Danas je moj dan. Frizerka je prešla na njen posao i krenula da mi pravi pundju sa uvojcima.
I konačno posle sat vremena dali su mi da se pogledam cela u ogledalo.Sporim koracima sam prišla ogledalu i pogledala se. Izgledam kao iz bajke. Svi su mi tapšali. Uzela sam buket i sišla dole polako niz stepenice.
***************
-Alison Hederson pristajete li da se udate za Lukasa Rejgera?
-da!
Svi su tapšali, a meni je osmeh bio od uha do uha.
-Lukas Rejger pristajete li da oženite Alison Hederson?
-Još pitate?? Naravno!!
Svi su se smejali i tapšali. Lukas me je poljubio. Kada smo krenuli ka izlazu padale su latice ruža. Ima li bolje od ovoga?? Nema.******* **
-Nee! Ponovo.
Cerekala sam se jer me Lukas umazao tortom. Cerekala sam se i njega izmazala. Smejao se. Prestali smo čim je kraljica Izabela došla.
-Lukase, ne znaš koliko sam ponosna što si oženio ovu lepoticu, a ne onu.... Nakazu.
Zagrlila nas je i zaplakala.
-Ooh, nemojte plakati.
Pokušala sam da je utešim. Sele smo na stolice. Lukas je otišao i zezao se sa drugima koji su došli.
-Znam dušo, znam.
Rekla je brišući suzu.
-Nego kad je tebi rodjendan?
Upitala me je.
-pa, 25 novembra.
Odgovorila sam..
-Jao meni, lice joj je bilo kao da je rat u pitanju,, pa tebi je kad i meni".
Nasmejala sam se. Lukas je došao do mene i povukao me u zagrljaj. Pustili su tihu muziku i plesali smo. Sve do bašte. Muzika se stišala. Stali smo jedno ispred drugog samo što sam ja gledala kao u neboder jer je Lukas visok. - Alis, ja.. VOLIM TE DO KRAJA ŽIVOTA..
Rekao je i poljubio me. Uzvratila sam mu poljupce i to je bio savršen dan. Za sve nas.----par meseci kasnije----
-Jesi li?
Lukas je cupkao nogom čekajući me da odemo kod doktora jer imam često mučnine i glavobolje. Ušla sam u auto i krenuli smo. Posle nekoliko minuta bili smo ispred ordinacije. Ušli smo unutra i otišli kod doktora. Kad nas je prozvao ušli smo unutra. Legla sam na krevet, a on mi je obavio ultrazvuk na stomaku. Nasmejao se i pogledao nas.
-Koliko sam shvatio gđo Alis Rejger dobili ste lep poklon za 21 rodjendan.
Rekao je doktor.
Blago sam se namrštila.
-kakav poklon?
Upitali smo.
Doktor nam je okrenuo monitor i ugledali smo nešto crno u belo-plavom.
-Šta to?
Upitala sam.
-Postaćete roditelji.
Nasmejao se doktor. Ostala sam zatečena. Lukas je bio šokiran. Poljubio me je i zagrlio. Doktor je odštampao sliku i napisao rezultate na papiru. Obrisala sam se i ustala. Uzeli smo papire i izašli iz ordinacije.
-Sad pazi na sebe Alisa.
-Hoću, hoću Lukase.
Iz kutije je izvadio prelepu ogrlicu. Zaplakala sam od sreće i Zagrlila ga. Stavio mi ju je oko vrata i poljubio. Bila sam presrećna!!!I eto, odlučila sam da napravim mali epilog i da vas na neki način uvedem u novu sezonu koja izlazi 11-tog oktobra na moj rođus. Heheh. Kako vam se čini??
YOU ARE READING
Dnevnik dva vampira (1 sezona) Zavrsena
FantasyAlis i Emma sestre rastavljene po rodjenju saznaju svoju istinu o proslosti zbog jednog ne tako obicnog dnevnika!