"Kau ni mcm mane buat kerja haa?!.."
Bising satu dapur terdengar suara sous chef tersebut beberapa pekerja ingin melihat ape yg berlaku ...
"Je song hamida chef"
Kata bo young suara nya agak perlahan sambil menunduk..Tiba2 dtg chef jimin iaitu owner kedai mkn yg bernama BTS restaurant(main hentam jela ='= )
"Ape yg jd ni ?"
Tnya chef jimin ..sambil dtg ke arah sous chef yg bernama zico"Err chef dia jatuh kan pinggan chef"
Kata zico ..Chef jimin memandang pinggan yg pecah tersebut .. lalu memandang bo young ..
Bo young hanya menunduk kerana takut memandang muka chef jimin ..
"Korg semua tgk ape pergi sambung kerja "
Kata chef jimin ..
Semua beredar dan sambung buat kerja ..Chef jimin menarik bo young sampai ke belakang kedai makn nya ..
"Sampai bila kau nk jd mcm ni .. kau tau tak kenpa aku tak suka kau sbb kau punya attitude .. klu kau x berubah aku tak teragak agak nk buang kau .. arraso??"
Kata chef jimin kepada bo young ..
"Mianhae chef " kata bo young sambil menunduk ..
Lalu jimin beredar ...
Tinggal park bo young ...,"aishh, apasal lh aku mcm ni hikss" rintih hati bo young sambil mengetuk kepalanya ...
#Author pov#
Park bo young ialah anak yatim
Bo young ade ayah tetapi ayah nya sudah lama tidak menjeguknya ayah telah berkahwin degn perempuan lain sejak dia berumur 10 tahun lg dia sempat duduk bersama ayah dan mak tirinya tetapi dia tidak tahan dgn mak tirinya yg slalu menderanya waktu itu dia ambil keputusan untk tinggal bersama makcik nya ...Bila sudah dewasa bo young bercita cita ingin menjadi seorg chef yg berjaya seperti chef jimin ..
Sebenarnya chef jimin terkenal .. bo young mengenali chef jimin dri televisyen... sejak itu dia mula meminati chef jimin .. dan sanggup pergi meninggal kn kampung nya untk bekerja dgn chef jimin kerana dia mendapat tahu chef jimin membuka kedai mkn ...
#to be continued#