Úlet.

89 13 0
                                    

Zasmála jsem se vtipu, jehož poita vtipná nebyla, ale vtipné bylo to, jak zoufale se snažil zabavit mě. Vtipně-roztomilé. Rozumněli jsme si, ještě aby ne, znali jsme se přes internet víc než dva roky. Hodně jsme o sobě věděli. Ne jako nejlepší kamarádi, kteří si říkají i to, v kolik šli na wc. Mezi kamarády a kamarády s výhodami nás dělila jen tenká hranice.

S povzdychem jsem se postavila. "Musím jít. Došlo mi že musím udělat seminárku do školy." Aniž bych počkala na jeho odpověď, rozešla jsem se z kavárny ven a hned na tramvaj. Vlastně jsem ani nelhala, tu seminárku musíme udělat všechny tři, ale mě už hlavně začal docházet kyslík v tom korzetu a co si budeme nalhávat, jeho flirtování mi bylo spíše nepříjemné než příjemné.

Zkontrolovala jsem cestu tramvaje která pravě přijela abych se ujistila, že tahle mě doveze domů. V duchu jsem se usmála nad tím, že nemusím čekat a rychle jsem nastoupila, načež se hned dveře zavřely. Sedla jsem si na volné místo.

Za čtvrt hodiny jsem už byla u sebe v pokoji, jen ve spodním prádle které představovalo jen korzet a ty "neexistující" tanga. Koukala jsem z okna a vydechla jsem. Uslyšela jsem bouchnout dveře. Rychle jsem se otočila čelem k nim a Chen, který mě ještě neviděl.

"Neuvěříš co se-" Zarazil se v půlce věty, hned poté co si všiml mého oděvu. Z tranzu jsem se skoro ani nehnula, jen jsem zaraženě sledovala jeho a jeho reakci, která by člověka i překvapila. Oči mu až nebezpečně ztmavli a on se zakoktal. "N-No teda.. Wow." Dostal ze sebe pracně. Za chvíli se zpamatoval a nahl hlavu na stranu aby odvrátil pohled.

Rychle jsem se oblékla do županu který jsem měla na posteli. Rozesmála jsem se a on se mnou. Vydechla jsem a vzala si své sexy růžové pyžámko. Zmizela jsem v koupelně. Mezitím jsem v druhé ložnici potkala Taa, kderý se převlíkal. Rychle mi řekl, aby jsme se s Chenem převlékli že Suho zavelel k tančení.

Protočila jsem očima a v koupelně jsem se převlékla do pyžama. Nechci tančit, nemám na to náladu. Přešla jsem zpět do ložnice, kde na mě čekal Chen, kupodivu také v pyžamu. Zvedla jsem jedno obočí. "Ty nejdeš tančit?"

 "Nene, omluvil jsem nás že nechceme. Sice budou kecy, ale já teď fakt nechci tančit." Zasmál se a já s ním. Posadila jsem se na postel a sledovala Chena, který na mě takovým podivným pohledem sleduje. Opět jsem mírně nadzvedla jedno obočí a přidala k tomu úšklebek, který měl mojí nechápavost zvýraznit.

Přisunul se ke mně o trochu blíž. No.. O trochu. Seděl na mě obkročmo.Rty přitisklé na mých. Abych řekla pravdu.. Mám infarkt. Doopravdu. Cítila jsem jak začal pohybovat rty. I hned jsem mu polibky začala se stejnou vášnivostí. Za chvíli jsem se odtáhla. Zatracené plíce kuřáka.

Zadívali jsme si navzájem do očí. Chen se začal červenat, podobné to bylo u mě. Opět jsem se přitiskla na jeho rty a vše to opět začalo. Ale teď to bylo jiné.. Něžné, jemné i tak plné neobvyklé chtíče a vášně. Ruce jsem přesunu na lem jeho spacího trika které jsem mu přetáhla přes hlavu a odhodila někam pryč, díky čemuž jsme se nuceně odtáhli.

Tuhle malu "přestávku" jsem využila k nádechu, načež jsem se hned na jeho rty přitiskla zpět. Ovšem hned jsme se odtáhli, a to kvůli Chenovi který se ze mě snažil dostat mojí horní část růžového pyžámka. Zasmála jsem se jeho sladce naštvnému vyrazu když boj s pyžamem vzdal a nechal si ode mně pomoct. Vyslékla jsem ze sebe triko, pod kterým jsem nic neměla, takže se mému společníkovi naskytl krásný pohled na mojí nahou hruď.

Překvapeně zamrkal a pohled upřel na mé tetování které se prostírá přes celou mojí hruď. Zasmála jsem se a ruce přesunula na jeho kalhoty které ale sundal sám. Nah, nebyla jsem jediná bez spodního prádla. Skousla jsem si ret nad pohledem na jeho velkou erekci. Podívala jsem se mu do očí až když začal i ze mně svlékávat spodní díl pyžama. S mojí pomocí se mu to povedlo.

"S předehrou nebo bez? A.. B-Bereš prášky?" Očividně nechtěně zčervenal ale stále mi koukal do očí.

"Bez a beru." Lehce jsem se zasmála a pohladila ho po tváři. Skousnul si ret. Když jsem ucítila známí tlak tam dole, zavřela jsem oči a mírně zaklonila hlavu. Jemně do mně vnikl, až po kořen. V tu chvíli jsem myslela že ho mám až v žaludku. Zní to nechutně, ale věř te, je to úžasný pocit.

Po chvíli vyhrazené na mé zvyknutí na jeho kamaráda začal přirážet. Nebylo to rychle, jak bych i čekala. Myslela jsem, že to bude rychlá jednorázovka, která bude utajena. Opak byl pravdou. Jeho přírazy byly pomalé, něžné a jemné.

Zaklonila jsem hlavu a zapletla si vlasy do jeho zrzavých vlasů, za které jsem i zatahala. Potichu jsem vzdychala, jediné co jsem dokázala vnímat byla ta slast. Jeden by řekl, že něžný sex bez krásné předehry kterou ještě předcházelo kino a večere při svíčkách není romantický. Ale bylo, víc než by jste čekali.

K romantice stačilo podvečerní šero, tiché bubnování vodních kapek na mé okna a vánoční světélka, které jsou jediný zdroj světlka v pokoji a v neposlední řadě Chenovo obličej. Zavřené oči, nakrčený nos a patrný úsměv ho činili neuvěřitelně sexy.

Přitáhla jsem si ho za zátylek k sobě a dlouze ho políbila. Oplatil mi to dlouhými polibky, které jsem mu se samozřejmostí oplácela. Své tempo přírazů zrychlil, což se pro oba hodilo. Ani ne za pár minut, jsem se s pitomým usměvem, drsným poškrábáním Chenovích zad a poměrně hlasitým sténem jeho jména udělala, což on hned po mně.

Pomalu ze mně vyšel a lehl si vedle mě. Hned jsem se na jeho spocené tělo přitiskla svýmm taktéž spoceným tělem natiskla. Bohužel jsem byla nucena se odtáhnout když se Chen posadil. S pocitem že chce odejít jsem zakňučela, ovšem on jen do ruky vzal mojí složenou peřinu, ulehl zpět a oba přikryl. Opět jsem se k němu přitulila. Vysloužila jsem si polibek do vlasů, nad čímž jsem se usmála.

"Bylo to úžasný." Zašeptala jsem a zavřela oči. Poslední co jsem slyšela bylo Chenovo tiché zamručený na souhlas před tím, než jsem upadla do říše spánku.

Removal! [EXO, BTS]Kde žijí příběhy. Začni objevovat