CUM ADICA???

245 14 1
                                    

Am auzit apa inchizandu-se,semn ca Alex a terminat dusul.A iesit intr-o pereche de pantaloni scurti,fara tricou si cu parul ud,arata extrem de sexy.Fara sa imi muscam buza de zos!
J:Daca ai terminat holbatul la mine,imi spui si mie de ce tipadi mai devreme?
-Aaa...Da...Suntem pe toate canalele si primele pagini din ziare.
J:Cum asa?
-Se pare ca nu am fost singuri pe plaja.Tu fiind o vedeta,toata lumea e pe urmele tale.Ne-au vazut,ne-au urmarit,ne-au pozat,suntem la stiri.
J:Si te deranjaza?
-Nu!Oricum am fost de acord sa spunem.
J:Bine.Acum hai la somn.
-Dar nu imi e somn!?
J:Bine!Las' ca vezi tu.spune si sare in pat,langa mine si incepe sa ma gadile.Acum iti e somn?
-Da.
#*°^•'~DUPA O LUNA.#*°^•'~
A trecut o luna de cand am venit de la mare.Toti sunt fericiti.Urs si Clau nu mai sunt doar prieteni,Cale a cunoscut-o pe Sorana,Lara cu Sorin sunt super bine,iar noi minunat.S-au cel putin asa credeam eu.
Ma duc in bucatarie,si il aud pe Alex ca vorbea cu Sorin:
J:Bai,deci nu mai suport.Nu o mai iubesc,ea crede ca noi mai avem ceva,dar nu e asa.Nu vreau sa o mai vad in preasma noastra.Gata!Vreau sa ii spun cat mai repede!
Eu deja aveam lacrimi in ochi!Chiar nu ma mai iubeste.Am intrat in camera mi-am luat geanta,telefonul si am plecat.

Juno pov:
Am terminat de vorbit cu Sorin despre fosta,am mers in camera sa stau cu Em,dar nu am gasit-o!M-am uitat pe birou si am gasit o scrisoare:
,,Stiu ca nu ma mai iubesti!Am auzit discutia ta cu Sorin.Si imi pare rau ca nu mai simti la fel ca in prima zi.Asa ca te-am ajutat eu.Am plecat departe de tine/de voi.Te-am iubit,te iubesc, si te voi iubi toata viata!
                 Cu dragoste,a ta,Aimee!❤

In acel moment,am simtit cum imi sta inima in gat!A plecat?Si mai rau:A auzit discutia noastra?
Am iesit din camera si am dat peste Lara.
L:Ce s-a intamplat?Unde e prietena mea?
J:Trebuie sa plec.
Am plecat repede dupa ea.Sper ca nu a ajuns prea departe.Incepuse sa ploua foarte fare.In departare sa putea observa o silueta feminina.Era ea!Iubita mea!Aimee!
-Aimee!am alergat sprea ea.
E:Ce vrei?
-Sa vorbim.
E:Nu avem ce vorbi!Te-am ajutat sa te scapi de mine!
-Cine ti-a spus ca nu te mai iubesc?
E:Te-am auzit vorbind cu Sorin.I-ai spus ca nu ma mai suporti si ca nu ma mai iubesti.
-Eu nu ma refeream la tine!Ma refeream la fosta mea iubita.Ea crede ca mai suntem inca impreuna.Nu o mai iubesc.Eu pe tine te iubesc cel mai mult pe lumea asta!
Ea avea lacrimi in ochi.Dar nu se prea vedea,pentru ca ploua foarte rau.
M-am dus la ea,am luat-o in brate strans si am sarutat-o.Sarutul perfect!IN PLOAIE!!
Am luat-o de mana si am plecat acasa.

Aimee pov:
Ma iubeste!Dar si eu pe el!Am ajuns acasa,si mi s-a facut ameteala.Si am cazut.

Poveste De Dragoste Cu ShotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum