Adsız Bölüm 2

7 0 0
                                    

Nereye gittiğimi bilmeden sadece ilerledim.Belki yürürsem iyi gelir de yaşadıkları unuturum sandım.Zaten burayı da fazla bilmiyordum.Babamın o saçma evliliği için gelmiştik.Bizim asıl şehrimiz İzmir'di.Burası ise İstanbul. Ne yapacağımı ve nereye gideceğimi bilmiyorum.Tek bildiğim burada annemin ölmeden önce bıraktığı ve benim de imzam olursa satılacak olan bir ev.Annem ölmeden önce bütün mirasını bana bırakarak babamı mirasından men etti.O da ölmeden önce babamın nasıl bi adam olduğunu anlamış.Babam ,annemi ölmeden 1 ay önce aldattığı için annem de babamdan boşanırken bir kazada öldü.Yani eğer annem yaşasaydı babamlan boşanacaklardı.Keşke annem ölmeseydi de boşansalardı.Keşke şuan annemle sarılıp rüzgara karşı eskisi gibi yürüsek sadece o anı düşünsek.Ne ilerisi ne de gerisini...Annem aklıma gelince gözlerim doldu.Olduğum yerde durup etrafıma baktım.Ynımda koskoca mavi deniz,dalgalar ve ben.Annemi aklımdan çıkarmak için biraz koştum.Tam diğer adımımı atacakken birinin kolumu tutup beni durdurmasıyla olduğum yerde ona döndüm.Krşımdaki çocuğu tanıyordum.Babamın bana tokat atmasını görmüştü.Sanırım babam göndermişti.Beni fikrimden vazgeçirecekti.Kolumu  çekip''eğer seni o adam gönderdiyse hemen burdan git ve o adama da birdaha bana karışmamasını söyle ''diyerek geri döndüğümde tekrar durdurdu.''Sanırım tanışmadık ben Meriç.Beni kesinlikle baban göndermedi emin olabilirsin.Sana birşey getirdim.''diyerek elindeki poşeti verdi.Poşeti açtığımda annemin bana ölmeden önce aldığı maddi değerden çok manevi değeri olduğu ayakkabıydı.Poşeti elinden alarak bi banka oturup ayağıma giyerek Meriç'e döndüm.''Sen bunları nerden buldun ve benim burada olduğumu nereden öğrendin?''dedim.''Nasıl mı öğrendim ben de sinirlendiğim zaman deniz kenarına gelir koşarım.Dalgaların içimdeki acıyı öfkeyi bazen de beni almasını isterim.Sanırım işe de yarar.Koştuktan sonra kendimi daha rahat hissederim.Her neyse babanla aranızda geçene üzüldüm.Ama bu davranışlar bana çok uzak değil.Emin olabilirsin.Benim de babm öldü ve annem senin babanla ciddi düşünüyor ve sanırım evlenecekler.Yani aslında biz de binevi üvey kard-''sözünün yarıda kesilmesinin sebebi benim lafa karışmamdı.''Benim annem öldü ve onun tek çocuğu benim sen ne dersen de ben hiçbir zaman babamı ve senin annen olacak o kadını hiçbir zaman sevmeyeceğim.Kusura bakma iyi bir insansın ama daha fazla burada durmamalıyım.Çünkü halletmem gereken işler var''diyerek ayağa kalktığımda kolumdan tutarak geri oturmamı sağladı.''Sanırım karşıdan saf biri gibi duruyorum.Buraya yeni geldiğini ve burada hiçbir yeri bilmediğini biliyorum.Merak etme soru sormam sadece sana gitmen gereken yeri gösteririm eğer istemezsen de giderim''diyerek telefonunda birşeyler yaptı ve sonra da bana dönerek''annenin sana bıraktığı ev buraya yaklaşık 15 km uzaklıkta istersen seni arabamla götürebilirim.Söz sonra istersen senin yanına bile yaklaşmam diyerek''cevap bekleyen bakışlarla yüzüme baktı...

ARKADAŞLAR YETERİ KADAR VOTE VE YORUM GELİRSE KİTABI UZATABİLİR VE YB EKLEYEBLİRİM...LÜTFEN YORUM YAZIN VE KİTABIN NASIL GİTTİĞİ HAKKINDA FİKİR SAHİBİ OLAYIM VE  ONA GÖRE HAREKET EDİYİM...

İMKANSIZ AŞK GERÇEK OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin