2 SEZONA 4 DEO

1.2K 113 40
                                    

Shvatam da mi daha nestaje dok mi mislima odjekuju Dilanove reči.
Smeh i tuga me preplavljuju istovremeno. Damian dolazi.
Zar to nije ono što si htela?

Pobedonosno pogledam Dilana, koji pomno prati moje reagovanje na sam Damianov pomen.
Mokra sam i smejem se nekontrolisano, a srcem mi vlada strah i nesigurnost. Potpuno sam van sebe.

- Vodite Ines odavde! Dilan jako povika, zaledivsi mi telo u mestu.

Dva šaptača mi bez prigovora prilaze i hvataju za ruke.

- Ne možeš! Vrištim dok me vuku, udaljavajući me sve više..

Trudim se svim silama da osetim očaj i nateram suze da naprave vatru, ali mi ne uspeva. Duša mi je previše usplahirena i uzbudjena da bi prouzrokovala plamen.

Još uvek sam nesposobna da upravljam emocijama. Sve mi je još uvek novo i nejasno.

Ne možeš mi to uraditi! Bespomoćno se opirem, dok nazirem hiljade i hiljade saptača koji spremno zauzimaju stroj ispred Dilana.

Ne obazire se moje povike, pomno čekajući trenutak borbe.

Saptača je sve više i više.
Već osluškujem odvratne zvukove vrana koje krivudavo lete suprotstavljajući se oluji koja nosi oblake nenormalnom brzinom.

Krvoločne životinje zauzimaju stavove koje im šaptači svojim nemuštim jezikom nadmeću.

Previše ih je!
Damian im neće moći ništa.
Koliko je nedokazan ne me iznenadilo da je sam.

A sama činjenica da je ovo Dilanov teren nije nimalo ohrabrujuća.

- Jedno znajte! Dilan zauzima zapovednički stav dok uspravno stoji ispred svojih ljudi.
Svi ga pomno gledaju, čekajući naredbe.

- Damian ni po koju cenu ne sme odvesti Ines odavde!

I tad varnice postaše jače stvarajući ljubičastu svetlost koja mi umrtvi vid.

Jak udar groma pokraj mene baca me na pod.
Rukama zaronim kroz blato, pokušavajući da se podignem. Preplašeno otvaram oči, sklanjajuci tragove zemlje sa lica. Šaptači koji su me vukli, leže pored mene, nepomični, spaljeni.

Osećam nečije prisustvo iza sebe koje mi sliva hladnoću niz kosti.

- Da nije malo prekasno za to? Dilane?

Igra EmocijaWhere stories live. Discover now