Глава 2

23 2 0
                                    

Вече бяхме у тях.Къщата нито беше малка, нито голяма.Като влезнах имаше един коридор и три врати.Трите врати бяха-първата отпред,втората отдясно и третата отляво.Влезнахме в вратата отдясно и на пръв поглед видях леглото върху което имаше един огрооомен мечок.Мерна ми се на очи и плакатите на Себастиан (Себастиан от Black Butler)и си викам тоз да не е гей.

-Къде ще спа аз-попитах очаквайки той да е на земята

-На леглото.

-А ти?

-Ами къде иначе бе и аз там.

- Ой мой чуек ти добре ли си!?

-Да добре съм ти как си?

-Как да съм като сега говоря с човек с мозък колкото лешник

-Ми,ше спиш на леглото и тва е!-каза той

Майко наистина имаше мозък колкото лешник човека.Съжалявам го.

Вечер е.В умът ми-Храна!Храна!Храна!

Как изглеждам-майко ядох като за десетима.

-Каква е вечерята?-попитах аз с най-голямо любопитство

-Рамен и суши.Съжалявам не е много но...

-Не е много ама , е хубаво.-Умът ми-Рамен!Суши!Майко че аз вкъщи не ям такива хубави неща.

След яденето той събра чиниите.А аз бързо към леглото....И изведнъж бам-месинджър.Беше същата откачалка в самолета.

Месинджър:

Откачалка-К'во става чадо??

Лудещина(аз)-Нищо попе.Как е България?

Нисси-Недей ми пиши в месинджъра!

Мей-ОО я изчезни*замерване с възглавница*

Откачалка-Добре е а, в Япония?

Лудещина-Не е много добре.

Откачалка-Що бе чадо?

Лудещина-Абе попе,един идиот тука се закача.

Откачалка-Оуууу кой?

Лудещина-Ей тоз

Откачалка-Ари бай!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Откачалка-Ари бай!

Лудещина-Бай!

"Край на месинджъра"

-Абе тъпанар недей ма замеря с възглавници!

-Накарай ме-изплези се той

-Сигурен ли си?-попитах аз

-Дааа...-каза той малко съмнително

Имам юмрук,имам лице ъгх чао чао лице(Сто процента съм сигурна че сте чували песента Pen Pineapple apple pen).Лицето на нашия клоун Нисси изглеждаше ужасно.Не съм му виновна тъпанара си го изпроси.Както и да е каза ми че ще ляга да спи.Съгласих се с него.Но не и с факта че си свали тениската пред мен ,е може би съм съгласна 😳😊😋.Само на мен ли ми стана горещо?!?Погледнах го и не спрях да го гледам -не мигнах.Като погледнах тези мускули,това тяло и ако махнем лицето...Ооо,сега и панталона.Свали го.И ...и ...... и ме изгони от стаята.Викна ме отново вътре ,явно си бе свалил и боксерките,които бяха на Супермен яко смях падна когато ги видях.Сега е по пижами.В време е и аз да се преоблека.
-Или излез навън или лицето ти -под юргана във възглавницата.
-Ама....
-Я недей ми са обяснява.
Скри се под завивките ах този мръсник ако гледа,някъде по надолу ше има синини.Та с малко съмнение оня тъпанар да не гледа си свалих блузата.Погледнах го, махнах юргана ,гледал ме е .......И чак сега ли осъзнавам че съм по сутиен и панталон😑(T-T)=_=.
Целият беше червен каквато бях и аз.Срам ме беше момче да ме гледа полугола.Кой не го е срам.Фанах го за косата-вън от апартамента.
*Вън*
Съседите се прибираха.И с учудване гледаха съседа им който им махаше плахо.Започнаха да си говорят:
-Тоя да не е нашия Нисси?-Каза жената тихо,беше учудена😂😂.
-Това е невъзможно,нашия Нисси не изглежда по този начин.Погледни сигурно е някъв пребит келеш (Такъв си беше😂😂😂)-рече пияният мъж.
Продължиха си по пътя и влезнаха вътре.След което отключих на Нисси.
-Защо ме остави сам да падна към дъното на пропастта?
-Не се филмирай толкоз много.Кво станало?Малко са изложи.
Пуснах си го вътре.Стана му неудобно на човека.Тръснахме се на леглото.Мечока го взех да го гушкам,но проклетия Нисси не спря да го дърпа.

Щом сте чели това значи сте открили и някои грешки за което се извинявам.Харесва ли ви историята??😂😂😂А и тази "Откачалка" си има уатпад .Нейния уатпад е Shippuuden28.Бай хорица.

Аз и тоя до менWhere stories live. Discover now