TAHMİN ETTİĞİM GİBİ

685 40 8
                                    


" Abi bugün saat 3'de unutma ."

Hayat ve Murat asansöre biner . Murat Hayat'ı sıkıştırır ve elini asansörün duvarına koyar .

" Çok güzel olmuşsun ."

" Murat ."

" Efendim hayatım ?"

" Bugün birşeyler yapalım mı ?"

" Olmaz ."

" Neden ? Niçin ? Kimle ? Ne zaman ? Nerde? Saat kaçta ?"

" Yani bir planın mı var ?"

" Çok mu kıskançsın sen ?"

" Merak edemez miyim ? Ben insan değil miyim ?"

"Merakla alakası yok bence ."

" Sadece merak ettim Murat . Ve konu kapanmıştır ."

Asansörden çıkarlar ve odalarına giderler . Birkaç saat sonra Murat odasından çıkar ve şirketin çıkışına yürür . Hayat da arkasından gider . Murat arabasına biner . Hayat da kendi arabasına biner ve Murat'ı takip etmeye başlar . Yarım saat sonra Murat arabasını durdurur ve restauranta girer . Hayat da arabasından iner ve restauranta girer . Murat'ın oturduğu masayı görebilen uzak bir masaya geçer . Birkaç dakka sonra Murat'ın masasına bir kadın oturur . Kadın Murat'ın yanağından öper . Murat kafasını arkaya çevirdiğinde Hayat'ın saklanmasına rağmen Hayat'ı görür . Murat kadına sarılır . Murat kafasını çevirdiğinde Hayat menü ile yüzünü kapatır . Murat Hayat'ın yanına gidip elindeki menüyü çeker .

" Aaa Murat ! Ne güzel bir tesadüf ."

" Hayat ne işin var senin burda ?"

" Ee şey yemek ! Yemek yemek için geldim ."

" Köfte ."

" Ne köftesi ?"

" Hayat burası köfteci . Sen köfteden nefret edersin ."

" Nefretim geçmiş olamaz mı ?"

" Hadi itiraf et beni takip ettin ."

" Hayır Murat ben yemek yemek için geldim ."

" Çırpınma ."

" Ay tamam seni takip ettim . Seni takip ettim çünkü seni kıskanıyorum . "

" Tam tahmin ettiğim gibi ."

" O kız kim Murat ?"

Sizce bu bölüm  saçma mı oldu ?Bu bölümden pek emin değilim .

İNTİKAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin