Be free :$ -10- Nemáš ma rád ?

618 35 9
                                    

Ďakujeeem za úžastné komenty :*

Veľmi ma potešili :D

Časť venujem Sofi Kurincovej :*

Chcem sa ti poďakovať že ma podporuješ od začiatku :) Ďakujem ti Sofka :*

P.S.: Viem že tu prezývku s celej duše nenávidíš :)))

Ďakujem aj Tebe Anit :*** a aj Kaji226 :* a všetkým ostatným čo moju story čítate <3333333

Príjemné čítanie :*

* Z pohľadu Caitlin *

Ten hajzel ma začal pozkávať a nechutne ma obchytkávať. Na krku mi urobil 3 cucfleky a ja som toho mala už dosť. Snažila som ho od seba odstrčiť, ale nešlo to. Bože kedy už niekto príde a zachráni ma?! A vlastne prečo môžu byť väzni len tak voľne vo väznici.? Mal by si to niekto všimnúť a zavrieť nás.

Z môjho premýšľania ma vytrhlo až to, ako som spadla na zem. ,,Kurva mňa budeš počúvať ty štetka." ,,Nebudem a nie som štetka ty skurvysyn!" skríkla som na neho a  stávala som sa zo zeme.

Asi som to prehnala, pretože ma kopol do tváre a ja som sa s plačom zrútila na zem a buchla si hlavu.

Uvidela som Justina ako sa na mňa so smútkom a hnevom v očiach pozerá. Teraz som určite pre neho len štetka. Ale prečo ?! Prečo ?! Pozrela som sa na neho prosebne, na čo on hneď zareagoval.

Začal mykať mrežami a kričať. Za chvílu prišiel strážnik a niečo sa ho pýtal. Justin ukázal smerom na nás. Ja som na zemi už ležala len v spodnom prádle a plakala. Strhol zo mňa aj spodné pradlo a chcel do mňa vniknúť, keď niekto prisiel a kopol do neho. Pozrela som sa na dotyčného a uvidela som nad sebou skláňajúceho sa Justina. Niečo mu este pohrozoval, ale keby sa s ním pobil išiel by na samotku, takže to nerobil. Zobral do jednej ruky veci a potom mňa zobral do náručia. Pozrel sa na moje telo a hryzol si do pery. Chytila som ho okolo krku a on ma odniesol do cely.

Prišiel ku posteli a položil ma na ňu.

Strážnik nás zavrel a odišiel. Justin ma zakryl perinou a dal mi veci na posteľ. Bez slova sa postavil a prišiel ku svojej posteli. Nechápala som ho.

,,Si v pohode ?" spýtal sa za chvíľu ale ani sa na mňa nepozrel.

,,No celkom...ale lepšie by mi bolo, keby si bol pri mne." celâ som sa klepala.

Justin sa zdvihol a prišiel ku mne. Posunula som sa, aby si mohol ľahnúť a aj tak urobil. Ľahol si ku mne a ja som sa k nemu pritúlila. On si ma za pás pritiahol ku sebe a dal mi pusu na vlasy.

,,Len na vlasy ?" pozrela som sa mu do očí a zakňučala som.

Justin sa uchechtol a začal sa nakláňať. Ja som privrela oči a čakala, čo sa stane. Zrazu sa jeho mäkké pery ocitli na tých mojich a začali sme sa bozkávať. Justin mi oblizol spodnú peru a žiadal si vstup do mojich úst, čo som mu hneď umožnila. Keď sa nám už minul kyslík, odtiahli sme sa od seba.

,,Už ti je lepšie ?" spýtal sa ma Justin s úsmevom ma tvári. ,,Oveľa." usmiala som sa. ,,Tak je dobre, poď už spať." ,,Dobre...tak dobrú noc a ďakujem ti, že si ma zachránil."

,,Neni zač...inak by ta znásilnil." povedal a pohladkal ma po tvári.,,Dobrú noc Cait". ,, Dobrú Juss" 

Ľahla som si na jeho hruď a zaspala som.

O mesiac neskôr

* Z pohľadu Justina *

Už je to mesiac, od toho čo Cait prišla.

Už je to mesiac, čo musím tajiť, že k jej niečo cítim. Skamarátili sme sa a v pohode sa rozprávame. Ale ja k nej cítim niečo viac, ako kamarátstvo. Niečo ma k nej ťahá a niečo mi hovorí, aby som jej to povedal, ale ja proste nemôžem. Ja to nedokážem. Viem, že by mi neurobila to, čo moje ex, ale proste moje vnútro je zničené a už žene nedokážem vyznať lásku tak, ako predtým. Snažím sa sám seba presvedčiť, že k nej nič necítim, ale nedarí sa mu. Proste ja neviem.

NEVIEM NIČ !

Prepáčte že je krátka ale absolútne nestiham.:( Ďalšia bude už určite dlhšia ..sľubujem. Podľa mňa je táto časť úplne oničom.

Prosím napíšte či sa vám páči :) Prijímam aj kritiku

Milujem vás <3

*Sofi

Be free :$Kde žijí příběhy. Začni objevovat