Nu stiu ce o fi in mintea lui Ashley...
Dar stiu ca va fi foarte greu sa isi duca planul la bun sfarsit (asta daca are unul/bine, de obicei Mahmure e aia cu planurile/ doar gandeste si lupta ca un cyborg...IN FINE!)
Probabil ca Alien a muscat momeala si inca crede ca Ashley i se va oferi pe tava, dar ea nu e deloc asa.O cunosc.Ashley pe care o cunosc eu,Ashley care la inceput avea o viata normala,s-a indragostit de un baiat cam tampit la acea vreme, s-a alaturat unei organizatii teroriste, a jefuit a luat parte la atatea crime, dar in sinea ei mereu a fost o fata buna,care probabil nu isi dorea nimic din toate astea,poate doar o familie,pe cineva pe care chiar poate conta..Poate ca asa a trebuit sa fie..Tot acea Ashley impreuna cu gasca ei vor veni si ne vor salva si probabil il vor ucide pe acest Trevor odata pentru totdeauna.
Ma durea sa o vad ca plangea, iar fiecare cuvant pe care il rostea era ca o alinare pentru mine.Nu ii mai auzisem vocea de ceva timp,chiar daca trecuse doar o saptamana de la rapirea mea si a baietilor,vocea ei era ca melodie placuta la auz,ce ai vrea sa o asculti ore in sir, mai ales in celula asta departe de orice gura spre lumina zilei.
Zayn statea intr-un colt al celulei, cu genunchii lipiti de piept si cu privirea indreptata spre podea.Era in jur de 2 dimineata.Ceilalti baieti dormeau de ore bune, nici macar nu se atinsesera de bucatile uscate de bacon.
Zayn avea pe fata acea privire de vinovatie.Ma intreb oare la ce se gandeste.Mereu am vrut sa am puterea asta, de a citi mintile oamenilor, sa stiu mereu ce ii macina pe suflet sau cel putin ce gandesc ei despre mine sau despre cei din jurul lor.Inca de cand cu Barbara, am vrut sa ii dau un pumn lui Zayn, poate 2 sau 3, poate chiar mai multi..El nu era asa,nu ii pasa de faima , de bani...Tot ce voia el era sa fie fericit, sa se distreze si sa cante cu trupa.Poate ca il judec gresit, poate ca a fost obligat sa fie partenerul lui Perrie,poate ca doar a jucat teatru...Nici acum nu stiu ce s-a intamplat cu adevarat.Sau poate...Ca Zayn pur si simplu s-a schimbat, nu ii mai pasa de nimeni si de nimic si vrea doar sa faca rau, dar toate astea au si ele un motiv.
"La ce te gandesti, Styles?" rupe el tacerea.
Hmm, Styles...Nu mi-a mai spus niciodata asa.
"Ma gandesc la cum si unde sa iti ard un pumn.Alegerea iti apartine." spun eu pe un ton mai ironic.
Un 'pff' ii scapa printre buze si isi muta privirea spre usa din fier.
"Simt ca innebunesc aici."
"Si eu." spun sec.
"Harry ce dracu e cu tine?"
Asta chiar a pus capac.In clipa urmatoare m-am repezit in fata lui si i-am lipit un pumn in maxilar, ceea ce l-a facut sa tresara si sa urle de durere.Miscarea mea i-a trezit si pe baieti din somn care numaidecat au incercat sa ma opreasca din ai mai da alti pumni ticalosului.
"Ce e cu mine?!! Ce e cu tine, Zayn?" Am izbucnit."Zayn de cand ai devenit asa?Nepasator de toti cei din jurul tau, de noi, de Barbara??Vrei sa iti fie numai tie bine, sa ai parte de succes si de bani si de asa zisa ta 'iubita' Perrie, dar pe noi vrei sa ne dai la o parte!Tu nu erai asa!Tu nu ai fi in stare niciodata sa iti bati joc de fata pe care o iubesti, tu mereu ai fost un om bun,fericit care stia cum sa se distreze in viata asta de cacat?De ce tocmai tu te-ai schimbat , Zayn?"
Niall ramasese cu gura cascata , la fel si Louis si Liam, dar stiau ca am dreptate.In tot acest timp de cand am inceput sa formam o trupa, ne-am fost mereu alaturi la bine si la greu, eram ca fratii...stiam tot ce se intampla cu viata fiecaruia.Numai ca acum era diferit..Zayn era diferit.Am fost atat de apropiati in acesti ani , iar legatura asta incepea , cu fiecare secunda ce trecea , sa se rupa.
CITEȘTI
Here with you //H.S.//
FanfictionAshley Edwards.....O fata nu tocmai diplomata care nu a reusit pana la 18 ani sa cunoasca iubirea adevarata.Avea nevoie de sex!Dar nu putea face asta cu orice baiat....Pana isi facu aparitia Harry!In ziua absolvirii liceului,ea impreuna cu colegii e...