Selin Bursa'da oturan fakir mi ? fakir bir adamın kızıydı. Okulda kendini zengin ve komik göstermek için elinden geleni yapardı . Espiriler yapar , arkadaşlarından para toplayıp bir şeyler alırdı ve hava yapardı kendini beğenmiş bir kızın tekiydi . Hiç kimse selini sevmiyordu çünkü yalancı ve kendini beğenmiş bir kızdı .Oysaki ailesi ailesi çok dürüst saygın vede sevilen bir aileydi .Selin 'in neden böyle olduğunu kimse anlamamıştı.Birde selin'in arkadaşı pelin vardı . Pelin'in ailesi çok zengindi ama ailesi çok para gözdü kimse tarafından sevilmezdi . Pelin o kadar çok iyi bir kızdıki çevresinde tanıyan herkez ona melek derdi . Birbirine ters huylu olan arkdaşlar birbirlerinin çok iyi arkadaşlarıydı. Okulda hep beraber gezerlerdi . Bir pelin ile selin arkdaşlarıyla birlikte gezmeye çıktılar.Sinema . mağza vs. geziyorlardı . Bir mağazaya girdiler ikiside bir erkek gördü çok yakışıklı , mavi gözlü, sarı saçları vardı .İkiside bu genci çok beğenmişlerdi .İki en iyi arkadaş Burak adındaki bu çocuğa aşık olmuşlardı ama birbirlerinin aynı çocuğu sevdiklerini bilmiyorlardı.Zaman geçti geçti... İkiside dayanamayıp bu gençle tanışmaya karar verdiler selin ilk önce davranak burakla bir cafede randevu ayarlamıştı . Pelin burak'ın yanına gittiğinde iş işten geçmişti aynı saatte oda randevu istemişte ama burak kabul etmediçünkü selin ile randevusu vardı.Bunun üzerine pelin çok sinirlendi ve burağı takip edeceğine kendi kendine söz vermişti , aradan bir gün geçti pelin takipe başladı saat 14:15 ' i gösteriyordu burak bir cafeye girdi pelinde makyajlı bir şekilde kendini tanıtmadan içeri girdi içeride selin bekliyordu ve pelin'in haberi yoktu . Burak masaya oturdu selin'in arkası dönüktü Pelin kim olduğunu anlamamıştı. Selin lavaboya giderken Pelin ile Selin karşılaştı ve...
2. Bölüm yarın Saat 16:00 da