Hoofdstuk 12 Je kan het niet aanzien!

1.4K 77 4
                                    

Hee mensen. Ik probeer 1 keer in de maand te uploaden dus dat gaat goed. Dit is weer een lang stuk en ik hoop dat jullie het leuk vinden. Het is misschien niet zoals jullie verwachten maar er zit een SERIEUS gesprek in(Carlisle en Bella).

Hope you like it.

I Beg you to Love it.

-----

Na ons gesprek gaat Alice weg en ik val in slaap.

Mijn dromen staan in het teken van Alice, Jasper en Edward. Alice en ik zijn naakt en…. Wel verwennen elkaar. Jasper en Edward kijken toe met zwarte ogen.

Ze kijken zo blij.

Als ik wakker word bloos ik als ik me benen wijd doe en iets nats voel. Snel ren ik de douche in.

We moesten echt beslissen wat we willen. Ik bedoel we kunnen onze mate verleiden maar dan worden ze misschien alleen maar bozer of Alice en ik gaan verder. Misschien is het wel interessant voor een keertje.

Wat denk ik nu…! Ik ben niet lesbisch.

Dat gebeurd er dus blijkbaar als Edward en ik geen seks hebben. Ik word gek.

Ik reed naar school proberend me aandacht op de weg te houden. Ik stopte de auto in de parkeerplaats naast de Cullens en liep naar ze toe. Rose en Emmet leken oké maar Edwards ogen werden zwart toen hij me aankeek. Jasper stond naast hem en ook zijn ogen waren zwart.

Ik zuchtte en toen stapte Alice uit de auto. Ze droeg dezelfde jurk als gisteren waardoor ik haar geschokt aankeek.

Ze leek erg in de war. Ik liep naar haar toe en knuffelde haar ze knuffelde me terug.

‘Ik denk dat plan A niet lukt.’ Mompelt ze.

Ze klinkt behoorlijk gekwetst.

Ik kijk boos naar Jasper en Edward.

Alice en ik liepen naar de klas toe Edward en Jasper negerend naar de les.

We hadden deze les samen.

‘Gaan we ze geven wat we willen?’ vroeg Alice.

Ik zuchtte.

‘Straks zoenen of raken ze ons nooit meer aan.’ Kreun ik.

Alice knikt.

‘Dat wil ik niet.’ Geeft ze toe.

‘Ik ook niet.’ Zeg ik.

‘Dan moeten we het dus echt doen.’ Zegt Alice.

Ik knik.

Dan proberen we op de les te letten.

‘Edward,’ zeg ik in biologie.

We keken weer een film. Edward keek me aan. Ik legde mijn hand op zijn been en hij verstrakte. Hij bleef stil zitten en keek me aan. Hij deed niks. Geen enkele reactie.

Met een zucht trek ik me terug en kijk gekwetst naar voren.

Alice had gelijk.

Ik hoor Edward zuchten. Kom op Edward. Hou het  vol. Je weet welke beloning erop staat. Edwards gedachten gingen naar Alice en mij die elkaar kuste en verwende. Toen schudde hij zijn hoofd. Ik keek naar beneden en zag een bult in zijn broek.

Hij had er echt zin in om het te zien.

Jasper leek hetzelfde toen ik naast hem ging zitten bij lunch. Hij keek me aan en toen naar zijn bord met onaangeraakt eten eraan.

Noch iets opgevallen. Gaat ze toegeven? Vroeg Jasper.

Ik keek naar Edward die zijn schouders op halen.

Gifted BellaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu