Když jsou ty Vánoce, tak jsem se rozhodla napsát nějakou jednodílnou povídku na téma Vánoce. Vlastně to ani není typická dějová povídka, ve které se něco stane a nějak to skončí. Tahle má otevřený konec a vlastně je to jen taková představa, jak bych chtěla strávit den před Štědrými Vánoci s ním. ^^
Upozorňuji, že nemá nic společného s Campingem!
Vpravo máte i odkaz na písničky, které si při čtení můžete pustit.
A teď už jen přeji krásné čtení a doufám, že vám alespoň trošku navodím vánoční náladu ^^
A zrovna vám chci popřát Šťastné a Veselé ♥
__________________________________________________________
„Pustíš to tam konečně?“ Vycenila jsem zuby a složila si ruce na prsou, mezitím co jeho obličej byl stále nalepený na CD přehrávači a přepínal písničky.
„Počkej, počkej. Hledám.“ Odbyl mě a já se na něj zezadu natiskla, přitom ruce obtočila kolem jeho trupu. Hlavu jsem si položila na jeho záda a pohled nasměřovala k oknu, kde právě hustě sněžilo.
„Mám to!“ Vykřikl a po celé místnosti se začala ozývat melodie „All i want for Christmas is you“ písničky.
„Tak to je romantika.“ Zasmála jsem se a pustila ho, když se otočil, mé ruce položil na jeho ramena a sám si mě přitáhl za boky, přitom se semnou začal rytmicky pohupovat.
Po chvilce se už tomu ani tančení nedalo říkat. Spíš jsme stáli na místě, kývali se jak opilý a smáli se, jakobychom jeli na drogách.
„Mohli by jsme se protancovat prosím do kuchyně? Protože tam nás čeká mnohem víc práce.“ Vycenila jsem zuby a nechala se vzít do náručí.
Celým domem se ozývaly vánoční písně a šla cítit vůně jehličí.
Naše kuchyň byla prostorná. Na lince už byly nachystány všechny suroviny potřebné pro pečení a jediné, co nám zbývalo, bylo začít kuchtit.
„Dobře, co mám udělat jako první?“ Podzdvedl obočí Zayn a opřel se o linku.
„Nejprve si dej tuhle zástěru.“ Hodila jsem ji po něm a nechala se spražit jeho nechápavým pohledem.
„Je tátova.“ Upozornila jsem, když zkoumal obrázek svalnatého těla na oné zástěře.
Jen přikývl a zavázal si ji kolem těla, poté si vytahal rukávy na tričku. Vypadal v ní vážně skvěle.
Já si obvázala mamčinu zástěru s kytičkama a stáhla si mé husté hnědé vlasy do vysokého drdolu.
„Těsto by mělo být v lednici, tak ho prosímtě vytáhni.“ Zaúkolovala jsem ho a sehnula se pro váleček na těsto. První byly na řadě perníčky.
Vzala jsem do ruky mouku a nasypala ji na linku, mezitím co se Zayn natiskl zezadu na mě, hlavu si položil na mé rameno a sledoval, co se chystám dělat.
Lehce jsem si skousla ret, namoučkovala si ruce a otřela si je do jeho tváře a vtiskla mu lehkou pusu na tvář, přičemž na nic nečekal a s lehkým uchechtnutím mi to oplatil, akorát s větší dávkou mouky.
„Dobře, máme na sobě víc mouky než na lince.“ Rozesmála jsem se a začala si mouku stírat alespoň pod nosem, protože mě to tam lechtalo a chtělo se mi prskat.
Když jsem začala těsto válet, sekla jsem se v pohybu.
„Potřebuju pod to dát víc mouky.“