IX ~David~

8 0 0
                                    

Alice:-Omule nu sti tu daca sunt curva sau nu si ti-o zic drept nu sunt!

David:- Atunci daca e cum spui tu,paraseste-l pe Alex ,impacate dinou cu Alexander,fa ce iti spun altfel nu o sa te cred in veci!

Alice:- De ce sa ma mai impac cu Alexander ,cu idiotul ala care doar s-a jucat cu mine! Tu  ai idee cat de mult il iubeam?  Nu ,iti zic eu ca nu ai..dar cand iubesti ceva lasa-l liber :(.*m-am intristat putin iar David mi-a dat drumul si ma privea trist*

David:-Oh deci se pare ca nu stiu chiar tot..imi pare rau Alice..iarta-ma,o sa te las acum ,credeam ca esti ca toate celelalte ,dar m-am inselat se pare.

Ma uit la el fara sa spun nimic..frate era perfect arata foarte bine ..era genul de tip care ma inebunea doar cand il priveam,dintro-data incep sa rosesc ,cand il vad ca a ramas cu privirea fixata spre mine rosesc.

David:- Alice?Ce ai patit esti rosie toata ,ai febra ?

Nu am mai spus nimic.Nici nu vazusem ca deja se terminase ora cat timp am vorbit cu el .

In timp ce ne-am mai privit putin in ochii eu aratand deja ca o rosie,David trece pe langa mine si ma studiaza din cap pana in picioare si se tot invarte pe langa mine.

David:- Vad ca taci,hai Alice zi ceva ca ma enervezi deja .

Alice:- Uite, David ,din cauza ta nu am ajuns la prima ora ,o sa fug nu vreau sa nu ajung si la a doua ora !*ii arat pe tefon cat era ceasul*

David:- Tu ai ramas aici cu mine,nu ai observat ca ti-am dat drumul? :))*incepe sa rada si isi scoate o tigare si si-o aprinde* Bruneto, ne mai intalnim noi ,acum fugi la ore !

Eu am plecat trecand pe langa el care imi schitase un mic zambet.Am fost in locul unde stateam cu Alex si cu Edward de vorba dar nu mai erau acolo logic,totusi nici nu m-au cautat..

Intru in liceu ,asa fiindca era pauza m-am dus direct la cantina unde cei doi ma asteptau,langa ei mai statea o fata cu parul albastru .Ma asez langa ei.

Alex:- Alice,unde ai fost? 

Alice:-Pai...aaaa..am fost la baie ca imi era putin rau .*mint eu*

Alex:- Da cat ai stat la baie ,o ora ?Ce ai patit? :(Esti bine acum?

Alice:-Da ,sunt bine,pai aveam ameteli asa ca am stat pe jos.*continui cu minciuna*

???:- Nu .nu de ce minti fata?

Ma intorc in partea stanga unde era Edward si fata cu parul albastru.

Alice:- Ce tot spui tu acolo ? 

Edward:-Katty de ce te bagi? -.-

Katty:- I-am vazut Edward.

Alex,Edward:-I-ai vazut?!

Katty:-Dap,ea si cu un baiat cu par inchis la culoare.

Alex:- Alice ,e adevarat?!

Alice:-Da..Ne-ai urmarit? -.-

Katty:-Fato,eu doar am trecut prin spatele vostru si v-am vazut atat nu am stat sa si ascult ce vorbeati.

Alex:- Katty ,cu cine era Alice?

Katty:-Nu-l cunosc dar e cel mai bad guy din liceu si cel mai sexy,hmm am uitat cum il chema..

Alice:-David.

Katty:-Asa ,David da .

Alex:- Ce dracu cautai cu ala acolo si de ce ne-ai mintit?*loveste cu pumnul in masa*

Alice:- Alex.eu..

Alex:- Nici sa nu aud,nu mai ai ce discuta cu mine de azi incolo!

Alice:-Al..

Edward:-Ce dracu faci ma? A fost o greseala ,apropo a zis Katty ca doar vorbeau nu faceau nimic -.- ,bou dracu ,sa te ia mama dracu de idiot,lasa ca nu mai vorbesc nici eu cu tine ,parca s-au futut asa te comporti! Normal ca nu putea sa iti zica ca a ramas acolo cu el.

Katty:- Adevarul e ca sigur el a rapit-o atunci de langa voi ,mi-a facut si mie asta odata si mi-a zis ca el e seful si ca poate sa aiba tot ce doreste el.Deci Alex ii dau dreptate lu Edward.

Ma uit la ei cum imi luau apararea mai ales Katty ,care eu nu credeam ca este asa de draguta .

Alice:- Va multumesc copii ,dar deja a plecat.:(

Edward:-Adica nici nu a auzit ce a spus Katty? -_-Idiotul dracului ,cand il prind il bat pana ii da sangele pe nas..a plecat fix cand..

David:-Buna,buna.

Ma uit la Edward deodata il vad pe David ca se aseaza langa mine si imi intoarce capul inspre el.

David:- Nu mai stim sa salutam? *se uita la mine zambind*

Alice:-Scuze doar ca,Alex s-a suparat si a plecat si am ramas sa vorbim noi trei ca e un prost..nu m-a lasat sa ii explic.

David:- Hai patru scumpo ! Deci virginul ala stie ca ne-am intalnit nu?

Edward:- Ce ai zis ba nemernicule?! Nu-ti permit sa ii spui asa,de unde sti tu ca el virgin?

David:-Usurel cu tonu sau cazi lat.

Alice:- Nu va mai certati!

Katty:-Oh David..

David:-Ce faci fa?Iar te bagi in discutiile altora?*se repede inspre ea dar eu il indepartez*

Alice:- Incetati dracului odata!

David:-Alice,te plesnesc coboara tonul,ti-am  zis eu sunt seful aici!

Alice:- Hai plesneste-ma!

Edward:-Seful rahatului! Sa te ia mama naibi!

Edward ii da un pumn in fata lu David dar David nu cade din contra se sprijina pe mine si rade ca un psihopat.

David:- Atata poti tantalica? :))

Katty:-Davidut ,mai sti cand ne-o trageam amandoi noaptea pe ascuns? 

Am ramas socata la auzul cuvintelor spuse de Katty.

David se opreste sa nu ii dea una lu Edward.

David:- Asa si? Mai vrei o tura? 

Katty:- Nu,doar ca voiam sa iti spun ca nu mi-a placut deloc ba chiar mi-e scarba de tine ! 

Dupa ce a zis asta ia dat un picior intre picioare.

David:- Auu tarfa dracu! Bagami-as..

Katty:-Ce sa iti bagi ma tu,tu nu esti in stare nici sa futi bine.

Alex vine dintrodata sa ne anunte ca a inceput ora.

Alex:- Ce dracu se intampla aici? 

David:-Virginule ,ai sosit ! Vai sa sti ca te  asteptam esti un idiot si ma pis pe fata ta!Deci Alice si cu mine vorbeam doar si tarfa asta ne-a urmarit se pare.A da eram pe aproape cand ati discutat despre mine.

Alex nu mai zice nimic si pleaca  si ceilalti fac la fel.Dar  cand vreau sa ma ridic sa plec David se aseaza langa mine dinou.

David:-Scumpo tu mai ramai umpic..

Alice:-Nu pot,incep orele!

David:-Bine atunci ai nr meu aici si iti dau mesaj sa ne vedem,ok?

Alice:-Ok!



ᒍOᑕᑌᒪ ᗪᖇᗩGOᔕTᕮIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum