Sofie prov:
"HYSJ!" Ropte jeg med den høyeste stemmen jeg hadde alle alle! Så
På meg forskrekket marcus å hahah!
"Kan dere slutte å bråke? Vi er på et hotell! Med mange andre mennesker som vil ha det litt stille her! Jeg har et forslag!"
Alle så fortsatt forskrekket på meg mens marcus tok tak i hånda mi å klemte den hardt.
"Isteden for å ta 50 bilder som vil ta 100 år, så tar vi å deler dere opp i 10 og 10 deler 5 ganger sånn att alle er med på et bilde med marcus.
Josefine er hos mamma'en min denne helger mens vi har barnefri å bare vil slappe av på hotellet. Så gjør det"
"God ide!" Hvisket Marcus laft i øre mitt mens han smilte mot all fansen.
De tok bildene så sa vi Hade å gikk opp på rommet imens.
Når vi kom inn døra satte Marcus meg i senga. " wow, det er serr det beste å mest kreative jeg har hørtMarcus prov:
" ja men, jeg måtte stoppe dem! Uansett nå skal jeg ta meg et varmt å deilig bad!"
"Oki"
"Du vil ikke være med da?"
"Sorry babe men jeg må ned å kjefte på den sikkerhetsvaka nå!"
"Awwwww😫" sa hun med en trist stemme imens hun latet som hun gråt.
"Åh Sorry baby men hva med etterpå?"
Da lyste hun opp å begynte å smile igjen.
"Jada!"
"Ja men jeg går ned jeg"
"Oki" sa hun og lente seg frem og kyssa meg.
Jeg trakk meg ifra henne og hun tuslet forsiktig inn på bade.
"Hade da"
"Hade" da hun
Jeg tok heisen ned å så meg rundt om jeg kunne se noen sikkerhetsvakt her. Men nei ingen virkelig! Ingen de skal passe på at det ikke er noen tullinger som går inn på hotellet å leter etter oss.
Jeg gikk bak et hjørne å der satt den ene sikkerhetsvakten Ivar het han. Han var sjef for Securitas og de arbeidet med Oss om sikkerheten våres
"Hei Ivar!"
"Å hei Marcus! Noe du lurer på?"
"Ja tenkte bare å si at dere må begynne å gjøre arbeidet deres litt bedre!
Jeg fikk drapstrussel for noen dager siden. Mens dine vakter bare slipper folk inn!
Dere må tenke ned hue ikke slipp noen inn! Sa jeg til en av vakten Istad med en klar, streng å tydelig men han slapp inn halve av fansen!"
" jeg beklager Marcus dette skal selvfølgelig ikke gjenta seg! Jeg skal ta inn på et møte og ta dette opp. Fra imorra skal aldri dette skje."
Hmm ja det tror jo jeg på! (Ironi)__________________
Ja her fikk dere 2 nye deler.
Kommer flere i helga.
YOU ARE READING
Together sesong 2
ספרות חובביםMarcus og Sofie er fortsatt sammen og de har dattern Josefine som er 1 år. Nå skal de gifte seg!❤️ NB! Kan være dirty