"Geceleri mezarlıktan gelen sesler korkutuyor beni.
Çok sessiz oluyor geceleri burası. Etrafımda ölülerden başka kimse yok, beni çağırıyorlar, Onlar ile oynamamı istiyorlar.'Sen artık öldün! Alış bu dünyaya.' diyorlar.
Ben ölmedim ki, seni hala görüyorum ve duyuyorum.
'Tanrım ölmemiş olsun!
Karşıma çıksın...
Ölmemiş olsun lütfen Tanrım...
Bu bir rüya olsun. Bana güzel bir rüya göster.'yakarışlarıyla yalvardığında, ben ağlıyordum sessizce.
Sen mezarımın başında ağlarken, cansız soğuk bedenime sarılıp, gözyaşlarıyla hüngür hüngür ağlayarak beni öptüğün zaman da ağladım o soğuk sandalda .
Kulenin merdivenlerinde saçlarımın tellerini gördüğünde de, odamda, yatağımın altında bulduğun tarağıma sarılıp kokladığında da. Odamın içinde, öldüğümü bile bile, çılgınca beni aradığında da. Ben de o zaman öldüğümü bilmiyordum, aynen senin gibi AŞKIM...
Öldüğümü hissettiğim an her şeyi gördüm; cenneti, cehennemi geçmişi, geleceği; her şeyi gördüm...Bizi öldürenleri de.
Nerdesin bilmiyorum.
Belki de Tanrı, seni benden saklıyor. Bilmiyor beni yakan dudaklarındaki cehennem ateşini.
İstemiyor Tanrı seni görmemi, beni cezalandırdı biliyorum.Sensizliğin cehennem olduğunu cennette, meleklerin arasında oynarken hissettim... Cehennemde yanarken de.
Cehennemde günahlarla uyuşturduğu bedenime tecavüz eden Şeytan'ın teni bile senin kadar yakmadı bedenimi, kurutmadı dudaklarımı, titretmedi dizlerimi.
Şeytan, dudaklarını cehennemin bir köşesinde, ölü insan eti kokan o leş nefesiyle soğuk bedenimde dolaştırırken, ruhum seninle sevişiyor, ismini fısıldıyordu Şeytan'ın derin kulağına..."leandros"..
O, uyuşturduğu bedenimle sevişirken senin ismini kulaklarında duyduğunda ateşten avuçlarını patlatıyordu suratımda; yakıyordu al yanaklarımı her tokadı Şeytan'ın...Dövdü beni.
Saçlarımdan tutup sürükledi beni ateşlerin içine...
Cehennem ateşlerinin içinde 'Tövbe!' diye bağırarak, yanan insanlara saldıran cehennem köpeklerinin boynuna bağladı ellerimi...
Sürüklediler beni cehennemin bir ucundan öteki ucuna kadar.
Fakat onun yaptığı hiçbir işkence, senin aşkını yok etmedi içimde, yanan ruhumu da.Ruhum; savrulmuş rüzgâra tutulmuş yaprak gibi. Aklımda sen, ruhumda sen, bedenimde sen, cennetimde sen, cehennemimde de sen.
Bulacağım seni..
Onlar gibi yemin ettim ben de.
Onlar gibi yeniden doğuşu bekliyorum; yeniden doğduğumda Onlar'ı öldüreceğim; bizi öldürdükleri gibi yemin ederim sana.Söz aşkım! Şeytan'ı öldürdüğüm gibi, öldüreceğim Onlar'ı ansızın!...
Fatma Cuma gecesi 03:00Hayatınızda;
Kesinlikle bir sinemada yada bir dizide yada bir hikayede bazı terroristlerin yada kötü insanların ;Politikacılara,zengin bir iş adamına,devlet adamlarına yada bir mafya üyesine suikast girişimlerini okumuş yada görmüşsünüzdür..Peki ya Tanrı'ya karşı bir suikast girişimi ?
Okudunuz yada gördünüzmü?
Yani demek istediğim Tanrı'yı öldürme planı?Böyle birşey yaşanabilirmi sizce?
Cennet'e Suikast !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cennete Suikast
Horor"Cennetten sevdiği erkek uğruna saçlarından sürüklenerek cehenneme atılan bir kadının hikayesine çağırıyorum seni." dedi doktor Erol bey....... !!! Cennet'e Suikast bir LUCİD çalışmadır!!!