,,Určitě je to tady?" zeptala se Mia. ,,Jiná jeskyně v širokém okolí není." ujistil ji Firon. Vkročili tedy do jeskyně. ,,Je tu někdo?" zeptala se Mia. Všechny kočky váhavě vylezly. ,,Kdo vy ste?" zeptala se Pink podezřívavě. ,,Jsem Mia, vůdkyně klanu Válečných koček a ten kocour, kterého ste potkali je Lios, vůdce klanu Válečných koček a tohle sou Firon a Cab." řekla přátelsky Mia. ,,Těší mě. Sem Pink, vůdkyně klanu Zpřetrhaných obojků, Tohle sou Pika, Tygr, Roda, Angel, Vinnetou a Frank a Louie." řekla stejným tónem Pink. ,,Lios mi říkal o jakési sázce." řekla Mia. ,,Ano, prý když přežijeme zimu, smíme zůstat." řekla Pink. ,,Pak vám přeju hodně štěstí." řekla Mia mile, usmála se a odešla z jeskyně. Firon a Cab ji následovali.
❄❄❄❄❄
☁☁☁
☁⛅☁
🌈
🌱
🌺O tři měsíce později
(Začátek jara)...,,To nemohli přežít." liboval si Lios. ,,Já bych si tím tak jistá nebyla." řekla spokojeně Mia. ,,Mio, sou to městský kočky." řekl Lios. ,,Neměl bys je podceňovat." řekla Mia.
Spolu s Fironem šli lesem, ve kterém se rozpouštěl poslední sníh.
Došli k jeskyni a Lios vítězoslavně vstoupil dovnitř. Spadla mu čelist, když uviděl klan Zpřetrhaných obojků, který právě snídal dva krtky. ,,Á, Lios." řekla vítězně Pink ,,Takže jaký území nám připadne?". Mia vešla do jeskyně a při pohledu na Liosův překvapený výraz se rozesmála. ,,Věděla sem, že to dokážete." řekla po chvilce ,,Firone!" zavolala na kocoura před jeskyní. Když vešel, přítomnost klanu ho také poněkud zaskočila. ,,Jdi do vesnice a řekni všem, ať přijdou na Dubovou mýtinu." řekla Mia ,,Představíme jim nové sousedy.".Oba klany se sešli na Dubové mýtině, která byla přesně mezi jejich sídly. Mia přišla doprostřed Mýtiny. ,,Tato mýtina bude hranicí mezi naším teritoriem a územím Zpřetrhaných obojků!" řekla Mia obřadně. Pak pokynula k oboum klanům, aby šli blíž. Oba klany představila a řekla, že se musí respektovat území a neuposlechnutí se bude trestat.
Pak se oba klany rozešli ke svým sídlům. Jen Lios zůstal na mýtině a ještě chvilku nenávistně zíral na odcházející klan Zpřetrhaných obojků. Nevýslovně ho štvalo, že se s nimi musel rozdělit o les...
ČTEŠ
Klan Zpřetrhaných obojků (Dokončeno)
AdventureKniha inspirovaná YouTube seriálem Warrior Cats a skutečnými problémy skutečných koček... Kočky týrané lidmy utečou do lesa. Tam ale zase nejsou vítány divokými kočkami. #38 v kategorii DOBRODRUŽNÉ #45 v kategorii DOBRODRUŽNÉ #80 v kategorii DOBRODR...