-Blog-
,,Ce viaţă....
Mama a murit acum 3 luni.........la fel tatăl meu vitreg.....într-un accident de mașina......
Sau căsătorit acum 10......si au murit de curând....Acum sunt doar eu........si fratele meu care mereu ma i-a peste picior....si ma judecă pentru ca sunt diferita de toate fetele pe care le știe....
CE SA ZIC, EL STIE DOAR CURVE!!!Asa e fratimiu, Sasuke, un dobitoc căruia îi place distracția, băutură și drogurile....
E asa diferit de mine....
Eu sunt, Sakura, o fata mai închisă căruia îi plac filmele cu final fericit și anime-urile funny.Peste o săptămână va începe școală și sunt asa fericita.
În sfârșit voi merge la liceul la care am vrut sa merg toată viata, Ion Creangă...
.....partea cea nașpa e ca trebuie sa vina și el....Din păcate suntem la fel de destepti....
Hai mai bine sa va spun lucruri despre mine:
-am 16 jumate
-numele meu este Sakura Haruno
-sunt otaku
-sunt ușor închisă în mine, dar nu speriata clasei
-si singura ruda pe care o mai am e fratele meu vutreg...Cam asta e descrierea mea....
O sa scriu pe acest blog despre noile etape din viata mea.....din noua mea viață......de la noua școală...."
----------------------------------------
scz ca nu mai continuu cartea ,,O poveste normala" dar mi-a venit inspirația de la o carte speșăl și trebuia sa fac alta carte....Ma rog....
PS:pe asta nu o mai șterg*😂
Sper sa va placă!!!