Cameron menj el!

1.4K 66 3
                                    

-Mi történt?- kérdezte Lia és én mesélni kezdtem neki 

-De akkor most együtt vagytok?vagy mi?

-nem !

-na jó ,inkább menjünk órára!-miért hiszi mindenki hogy együtt vagyunk ennyi kész idő kell nekem !

-Menj csak előre majd megyek utánad csak ki kell mennem.-meg sem vártam míg válaszol s csak elindultam az ellenkező irányba. De utam nem pont oda vezetett ahova mondtam hanem az erdőbe ,már majdnem kint voltam .

-Csak pár lépés!-ismételgettem magamba de hiába ...

-Hova-hova?-kérdezte Cameron és a kijárat elé állt.

-Cameron meny az utamból!-szóltam rá de ő mintha meg se hallotta volna egy másik kérdést tett fel.

-Hova mész HERCEGNŐ?-nyomta meg az utolsó szót .Nem foglalkoztam vele csak arrébb löktem és kiléptem az ajtón,de ő nem adta föl és jött utánam.

-Meny vissza órára!-szóltam rá de ő csak jött tovább mögöttem .

-Cameron,meny vissza !-fordultam meg az erdő előtt de ő nem állt meg el ment mellettem s karomnál fogva húzni kezdett az erdőbe 

-Tesco-s kifli mit akarsz?-kérdeztem de ő csak ment tovább ,mikor az erdő közepébe értünk ő megállt és kezét levette a karomról,nem tudom miért éreztem olyan rosszul magam mikor elengedett mintha hiányoltam volna az érintését .

-Cameron menjünk vissza!-kezdtem el nyafogni de ő csak megfogta a karom és olyan közel húzott magához amennyire tudott.

-Csak figyelj rám!-mondta és szeme a szemem és a szám között cikázott 

-Cameron? Mit akarsz?-kérdeztem de ő nem válaszolt csak átölelt 

-Sajnálom!Sajnálom ami történt !-elsőre nem értettem,hogy mire mondja de aztán beugrott az estéről beszélt s aztán a betörésre gondolt,de még mindig nem értem mi köze neki ehhez? 

-Miért kérsz te bocsánatot?! -Kérdeztem de ő csak fejét nyakamba fúrta. Éreztem leheletétt a nyakamon érez a sziverését éreztem őt!

Sziasztok jöttem ide mesélni képzeljétek végre találkoztam Liával!! Nagyon örültem neki és nagyon jó volt ugyan olyan hülye mint amilyen a csoportba volt 😂😂! ma még lehet kirakok egy részt delem biztos!

Ui:a kép csak én vagyok és Lia ahogy ölelkezünk, annyira jó volt látni JuliaZsibrita

Be Together (Cameron Dallas) Место, где живут истории. Откройте их для себя