♪20♪

1.1K 70 7
                                    

calum sanki heeeyt demiş gibi değil mi

♪20♪

*CALUM HOOD*

Havuzdan gülerek çıkarken, Troye ve Francessca hala havuzda oyun oynuyorlardı. Gülümseyerek kendimi şezlongumun üstüne attım ve yanımdaki masanın üstündeki bira şişesini elime aldım.

Birbirlerine su atıyorlardı ve Francessca'nın gülen yüzünü görmek beni de gülümsetiyordu.

"İyi gidiyorsunuz."diye mırıldandı Luke.

"Bugün kendi isteğiyle bana sakso çekti."

Luke kahkaha atarak bana baktığında omuz silktim. Normalde tabii ki de yaşadığımız her şeyi onlara anlatamıyordum ama burada bahsettiğimiz şey saksoydu. "Dalga geçiyorsun?"diyerek Luke gülmeye devam ettiğinde içkimden bir yudum aldım.

"Senin onca zaman istemene rağmen sakso çekmeyen kız, kendi isteğiyle gerçekten hayallerini gerçekleştirdi mi?"

"Sana, sakso çekti diyorum aptal. Anlamıyor musun?"diye gülerek ona kızmaya çalıştım.

"Buna inanmam."

"Harikaydı."

"Bakire olayını ne yaptın?"

"Dediğin gibi yaptım, inandı."deyip tekrar biramdan bir yudum aldım. Gecenin bu saatine kadar parti yapmak tam bizlikti. Ashton ve Connor toz çekerken Luke ve bende içki içen taraftaydık. Aramızdaki tek gerçek ayık kişi ise Francessca'ydı.

Bende fazla içki içip, bana ait olmayan sözler söylemek istemediğim için fazla içkiyi abartmamaya çalışıyordum.

Michael çalan müziği tekrar değiştirirken, Connor kıyafetlerine aldırmadan havuza çığlık atarak girdi.

Connor ile de konuşmuştum. Francessca, Connor ile Troye'un ilişkisini yeni sanıyordu ve geçmişteki gibi Connor ile çok yakın değildi.

Connor ve onun arkadaşlıkları gerçekten iyiydi ama şimdi Connor, Troye ile tartışmalarında, aralarını düzeltmesi için Francessca ile konuşamıyordu. Ya da Troye ile araları bozulunca, Troye'un başkalarıyla takılıp takılmadığını öğrenemiyordu.

Francessca ile önceden olduğu gibi iyi olamıyordu.

Troye ile Connor kısa bir öpüşme geçirirken Francessca ikisinin üstüne atladı ama tekrar kendisi suya düşmüştü. Ve buna ek olarak Troye ve Connor, onu tutup havuza atmışlardı.

Buna hepimiz gülerken Francessca sudan çıktı ve dudaklarını bükerek onlara baktı.

Tanrı, bu kızı nasıl olmuştu da tekrar bana vermişti?

"Onunla konuşmalısın."diye mırıldandı Luke.

"Ne hakkında?"

"Daha fazla sakso?"

Gülerek ona baktığımda o da gülüyordu. Ama bir süre sonra gülmeyi kesti.

"Kardeşim gibiydi." Francessca'dan bahsediyordu. "Calum, onun geçmişi hatırlamasına yardımcı olmalı ya da bilmiyorum, ona hafızasını kaybettiğini söylemelisin."

Troye da sudan çıkarken Ashton ve Michael suya girmişti. Francessca gerçekten havuzu sevdiği için biraz daha kalacak gibiydi.

"N'aber?"dedi Troye ve o da bira şişesi aldı.

"Eğer birisi söyleyecekse, bu kardeşi olmalı."diye mırıldandım Luke'a bakarak.

"Neyi söylüyoruz? Ne söylüyoruz?"

"Francessca artık gerçekleri bilmeli dostum."dedi Luke. "Gerçeği başka bir şekilde öğrendiğinde bize çok kızacak."

"Kendi kendine öğrenmesini tercih ederim. Küs olduğu zamanlar tam bir atom bombasına dönüşüyor ve ben bu riski alamam."dediğinde Troye, haklı olduğunu biliyordum.

"Rüyalarında bizi gördüğünü söyledi."diye mırıldandım. "Ashton ile yaptıkları kazayı bile hatırlıyor. Ama sadece rüya sanıyor."

"Siktir, Calum. Ona gerçekten söylememiz gerek."

"Annemin hoşuna gitmeyecek,"deyip dilini şaklattı Troye. O lanet olası kadın yüzünden zaten gizleniyordum. Artık daha fazlasına dayanamazdım.

Dişlerimi birbirlerine sürttüm ve ardından biramı içtim. "Ona ben söyleyeceğim."diye mırıldandım Francessca gülerek havuzdan çıkarken.

Siyah bikinisiyle bana doğru gelirken, aklımdaki ona gerçekleri şimdi değil ama yakın zamanda söyleyeceğimin planlar uçup gitmişti.

Şimdi ise sadece o ve o güzel yüzü vardı.

For Him. [Calum Hood.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin