So wake me up when it's all over... το ξυπνητήρι μου μεσα. Πάω να το κλείσω αλλά είναι πιο μακρια το κομωδινο απο το κρεβάτι και μπαμ... έπεσα πφ. Ποναωω.Αυτό το πατωμα το αγαπώ κάθε πρωί βρισκόμαστε αγκαλίτσα😂😂.
Τεσπα αφού σηκωθηκα πήγα στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα και τι να δω.. πω το είδωλο μου στον καθρέφτη.. πως είμαι έτσι.. τρομαξα με την εικόνα μου.... Τεσπα εκανα τα απαραίτητα εριξα μπόλικο νερό στο πρόσωπο μου το οποίο ηταν σε καλύτερη κατασταση απο πριν και ξεκίνησα για το αεροδρόμιο..
[...] στο αεροδρόμιο... πριν ενώ να ερθει ή σειρα μου για να παρω τη βαλίτσα μου αφού την ελέγξουν... και εεχετε προς το μέρος μου ένας μπατσος..... δε τους χωνευω καθόλου αυτους.... όμως δε ξερω τι με έκανε να χαθω στα ματια του στα μέλι του ματια και στο χαμόγελο του το σέξι χαμόγελο του.... χμ... κούκλος είναι.... κρίμα που είναι μπατσος.. σπαστηκα τωρα..
? : γεια σου κούκλα ,όλα καλά?? Χμ.. καιρο έχουμε να δουμε τόσο καυτές παρουσίες εδώ.... (είπε ενω δάγκωσε πονηρά τα χείλη του )
Christy : εμ.. και ποιος είσαι εσύ παρακαλώ.. που εχεις το βάρος να μιλάς έτσι?? Χμ... δε λέω είσαι πολύ ωραίος.... αλλά να μωρέ είσαι μπατσος..... (ισως για αυτον να κανω καμια εξαιρεση ειναι μουνι 😍)
Cameron: Cameron χαρηκα το όνοματακι σου κούκλα?? αφου της ετεινε το χερι του για χειραψια ..
Christy : κοιτά Cam εγώ δεν είμαι όπως τις αλλες τις κυριουλες που κανουν και χειραψιες. Λες και βγήκαν απο ξερω εγώ παλάτι.. (του χαμογελασα πονηρά και του έκλεισα το μάτι παιχνιδιάρικα)
Αλλά για σένα θα κάνω μια εξαίρεση γτ σε συμπα-θησα τραβλισα καθώς χάθηκα στα μέλι του μάτια...
Μεριά Cameron (καλά καταλαβατε) 😂Είμαι θέα
Όπως κάθε μέρα κατευθύνονται προς τα ελεγκτηρια... χαμογελαω πονηρά μόλις βλέπω μια... κούκλα εκεί... Jesus Christ!!! Μόλις την αντικριζω παθαινω κοκομπλογκο... έχει κάτι ματάρες και μια κωλαρα... όλα τα λεφτά.. άνετα.... χμμμ τι σκεφτικα τώρα χμ... (οχι δεν είναι ωρα για αυτά τώρα Καμερον..) κάνε καλες σκέψεις.. ουφ... μονο που την βλέπω θέλω να πάω και να τη στριμωξω στην πρωτη γωνία που θα βρω και να της κάνω τα δικά μου μέχρι να μη μπορεί να περπατισει... στη σκέψη αυτή δαγκωνω τα χείλη μου...... Δεν έχω χρονο αλλιως θα την πήγαιναν για ενα γρήγορο στις τουαλέτες χμ.... καλη ιδέα... βασικά σκέφτηκα το ενδεχο.ενο να πήγαιναν μαζί της χμ... να το κάναμε στο αεροπλάνο χμ.. και μονο στην σκέψη ο μικρός και (που δεν είναι μικρός ) διαμαρτηρεται.... τη ρωτησα Τεσπα πως τη λένε...
[...] ...
Πρεπει να την ψάξω τώρα.. χμ. Σκληρό το γκομενακι μαρεσει που το παιζει δυσκολη.. χμ.... αλλά καμια δεν αντιστέκεται στον Καμερον....😉~τέλος πλευράς Καμερον~
Πλευρά Christy
Με κοιτάει με ενα πονηρό βλέμμα και με πλησιάζει.... μου βγάζει τη ζακέτα... και πλησιάζει τα χέρια του στο κορμί μου.. είναι κρύα και με κανουν να ανατριχαζω και το καταλαβαίνει.... χαμογελάει ευχαριστημένος..... αφού με ψάχνει.. με ακουμπάει "καταλάθος" στο στήθος και μου ξεφεύγει ένας αναστεναγμος ( επ μη παει το νου σα ας σε πονηρό τα παιδιά είναι σε ενα μικρο δωμάτιο και κανουν έλεγχο σωματικό.. του άλλο ξερω είμαι κακία. 😂)
Φτανει στο τζιν μου και ακουμπά κάθε εκατοστό του κορμιού μου όταν φτανει στον κώλο μου με χουφτωνει καθώς φτανει κοντά στο αυτί μου ψυθιριζοντας "ξέρεις οτι εισαι πολύ σέξι? Μονο που σε βλέπω θέλω να σε βάλω κάτω και να"...😉
Την ωρα που με φιλούσε στον λαιμό ... ακούγονται σειρήνες.....
Fuck ξέχασα οτι ή βαλίτσα μου είναι γεμάτη όπλα .. γαμωτο
Χευ ! Τι μου κάνετε?? Σας αρέσει ή ιστορία μου μέχρι εδωω..?
Και ναι έβαλα και κεφάλαιο μεγαλυτερο από το προηγούμενο. Είμαι θεα το ξερω.. πείτε μου γνώμες απανταω σε όλα φιλάκια βαβες μέχρι το επόμενο see ya
Romina ή θεά. 😂
ESTÁS LEYENDO
In Love With A Policeman..
Novela JuvenilΕίμαι ή Christy . Είμαι 19 ετων και μένω στο Μαϊάμι.. Βασικά δεν μένω συγκεκριμένα σε ενα μέρος λόγω τη "δουλειάς" μου. Είμαι μια πολύ ακριβοπληρωμένη δολοφόνος . Δεν φταιω εγώ για αυτό.. ο πατέρας μου με εκπαίδευσε απο μικρή ηλικία ώστε να γίνω μι...