Capitolul 1

11 1 1
                                    

Am iesit din clubul aglomerat afara. Briza toamnei imi flutura prin buclele brunete aranjate cu grija. M-am asezat la o masa de pe terasa goala si am luat o inghititura din bautura mea. Imi ardea gatul dar, era placut totusi. Stelele dansau in jurul lunii pline care ma atragea atat de mult. Misterioasa si frumoasa.
Usa din stanga se deschise si un baiat a iesit. S-a uitat la mine pentru o secunda si dupa si-a aprins o tigara. Desi era o distanta mare intre noi doi ,fumul imi gadila narile. "A trecut mult timp de cand nu am mai fumat".M-am ridicat fara sa vreau si inconstienta m-am dus spre baiat. Abia dupa ce am ajuns in fata lui mi-am revenit. "Ahh, ce fac acum?".Baiatul a ridicat o spranceana si dupa m-a intrebat:
-Te pot ajuta cu ceva?
-Da...eu...voiam o...
Am aratat spre mana lui unde isi tinea tigara cu degetul arătător.
-O tigara? a continuat el
-Da. am spus dupa o pauza cam lunga in care am meditat dacă ce faceam era bine
Si-a dus mana la buzunarul de la spate si si-a scos pachetul. Mi l-a întins si eu am sustras una.
-Ai si o bricheta... Te rog? am intrebat uitandu-ma in ochii lui care semanau cu un lac inghetat.
-Ah, da. Poftim.
M-am asezat in dreapta lui rezemandu-ma de peretele cam prafuit. Mi-am aprins tigara cu greutate, mana tremurandu-mi incontrolabil. Fir-ar tu sa fii de bou. Amintindu-mi de partenerul meu care ar  fi trebuit sa ma insoteasca in seara asta.
-Ar cam trebui sa te lasi de cafea. Spuse baiatul
-Poftim? Ah...da,ce pot face?
Am ras tremurat si apoi am tras cu putere din tigara.Proasta miscare. Era prea puternica pentru mine .M-am lasat in jos in timp ce tuseam incontrolabil de puternic. Baiatul s-a lasat si el pe vine si m-a batut pe spate. M-am ridicat si dupa ce mi-am sters lacrimile cauzate de tuse baiatul mi s-a adresat:
-E prima data? zambindu-mi cu o gropita
-Nici pe departe. E doar prea puternica. am spus cu o voce mai increzatoare
-Aaa... Am inteles. Eu ma voi duce inauntru. Ar trebui sa vii si tu. Vantul se înteţeşte.
-Mda.. Sa termin aici si intru si eu. am spus uitandu-ma la scrumul tigarii care acum curgea pe asfalt
-Bine... spuse baiatul
Am ramas cu ochii la pantofii mei cu toc pana cand o alta bucatica de scrum atinse botul acestora. Tigara deja era pe terminate. Am stins-o de perete si am intrat inauntru. L-am zarit printre oamenii din club pe baiat intr-un separeu cu o fata roscata, frumusica dar, cam necivilizată. M-am dus la bar si mi-am comandat o alta bautura. In stanga mea la cativa metri departare asa zisul partener dansa lasciv cu o prostituata. Tipic lui. Am dat imediat pe gat paharul si am plecat spre baie. Coridorul era impanzit de cupluri care scoteau sunete animalice si se urcau unul pe altul. Mi-am udat puţin mainile si am plecat printre privirile cu ura pe care mi le aruncau fetele deoarece le-am deranjat... preludiul poate?
Taxiul la care am sunat a venit rapid. Imediat ce am intrat mi-am scos tocurile si in timp ce imi masam gleznele il indrumam pe sofer. Am inmanat banii si am coborat desculta din Masina pana sus la apartamentul meu. Dresurile mi se desirau cu fiecare treapta pe care o urcam. Am cautam cheile prin plicul meu negru si am deschis uşa usor. Mama statea pe canapea si se uita la o emisiune in reluare la televizor. M-am uitat la ceas. 04:35.Am incurcat-o. Dupa o discutie lunga in care mi-a tinut o predica despre cum ca sunt fata si trebuie sa ma protejez pentru ca as putea regreta toata viata ce am facut intr-o noapte m-am tarat obosita in camera mea. Mama inca bolborosea in bucatarie in timp ce isi facea un ceai de musetel. M-am dezbracat si am adormit imediat.
A doua zi dimineata, parintii erau deja in bucatarie discutand despre mine si întârzierea mea. Am schitat un zambet si am spus "Buna dimineta" cat de incet posibil. Mi-am turnat o cana de cafea din filtru in timp ce ma uitam la tata care avea o privire de stiu-ce-ai-facut-azi-noapte-si-nu-vei-scapa-usor. Am incercat sa imi feresc ochii de ai lui dupa aceea. Tacerea era apasatoare si ii vedeam pe amandoi incordati. Stiam ca este linistea dinaintea furtunii. Pana la urma ce am facut incredibil de rău? Am intarziat, ce sa zic! Sunt cuminte, am note bune la scoala, nu am ramas insarcinata cu vreun vagabond, nu beau si nu fumez (cel puţin asa stiu ei). Mi se permite o greseala din cand in cand.
Dupa cum am prezis tata a izbucnit si asa am ramas o saptamana fara laptop .
Ziua a trecut foarte incet. Fiind sambata am vrut să ies cu prietenele mele dar,eram pedepsita.Am invatat si am invatat si iarasi am învăţat. Duminica mi s-a permis sa ies afara si astfel am putut sa le spun fetelor întâmplarea de vineri noapte. Au fost incantate pentru mine dar, totusi dezamăgite ca nu am putut obtine numele lui.
Luni, liceul era ultimul lucru pe care as fi vrut sa il fac. Somnul mi-a fost tulburat cu vise cu baiatul de la club. Se facea ca amandoi eram in baie si faceam parte din cuplurile acelea specifice coridoarelor si fata roscata care îl insotea atunci ne-a prins sarutandu-ne cu patos.
M-am spalat pe fata sa uit amintirea acelui vis si m-am imbracat in uniforma. Dupa ce m-am pregatit, m-am incaltat si am plecat spre statia de autobuz.
Deja trecusera 15 minute de cand asteptam autobuzul cumarul 11.Ce se intampla? Intr-un sfarsit a aparut după o clădire botul autovehiculului.Ca de obicei mi-am pus castile in urechi si m-am asezat pe locul de la geam. Cu coada ochiului am zarit o fată  care mi se parea cunoscuta. După ce am stat pe ganduri cateva secunde mi-am amintit .Era roscata din separeu.A coborat inaintea mea si a luat-o pe o straduta lăturalnică. Urmatoarea statie se apropia asa ca m-am asezat langa usa sa nu fiu nevoita sa ma imping in oamenii disperati sa prinda un loc."La tevi",cativa dintre colegii mei fumau. I-am salutat si m-am indreptat spre ei. Unul mi-a intins o tigara si am inceput sa trag din ea."E prima data? ".Mi-am amintit de vorba baiatului de la club. Am suras la amintirea acestui gând si la zambetul lui cu gropita.
Am intrat pe poarta liceului si am urcat in clasa mea impreuna cu Aura care ma asteptase sa termin ţigara chiar daca ea nu fuma.Nici eu nu umez dar...
Orele au fost plictisitoare singura materie preferata din orar a fost doar limba romana.Restul au fost doar minute scurse dintr-o clepsidră.
Ajunsa acasa m-am schimbat in haine mult mai confortabile  si m-am dus sa mananc. Mama imi pregatise paste cu carne, preferatele mele. Saptamana-pedeapsa se termina sambata asa ca am decis sa mai profit de o noapte in club.
M-am aranjat mult mai mult ca de obicei. Poate cu speranta sa il revad pe acel baiat sau poate nu?
Tocurile sunau zgomotos in linistea noptii. Sunetul ma facea sa ma simt puternica ,feminina si increzatoare. Tocmai de aceea incercam sa calc pe partile unde avea un impact  mult mai puternic pe cimentul gri.
Am intrat in clubul ca de obicei plin,printre rasuflari grele si atingeri subtile care reprezentau doar dorinta partenerilor de a duce momentul la al doilea nivel. M-am indreptat spre locul meu obisnuit de la bar unde scaunul era gol. Parca ma astepta sa imi vars amarul in el. Mi-am comandat o vodka Absolut Vanilla si am dat băut imediat jumatate din pahar. Am lasat ca bautura sa imi arda gatul, sa simt aceeasi placere ca data trecuta. O ameteala usoara îmi trecu prin membre si deja eram gata pentru ringul de dans.O alta melodie porni. Versurile imi erau cunoscute asa ca am fredonat in timp ce tineam ritmul cu piciorul. Am baut si ce mai ramasese si am început să dansez. Un baiat brunet cu o camasa neagra mi s-a alaturat si amandoi ne-am miscat lasciv pe ritmul melodiei lui Beyonce-Dance for You. La sfarsitul piesei baiatul a dat sa ma sarute dar, l-am respins usor cu degetul si i-am soptit la ureche:
-Nu incepe ceva ce nu poti continua.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 15, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

În numele iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum