-Niall-
Ik zit na het optreden in een hoekje en zak chips te eten. Zodat niemand hem kan afpakken. Maar ik zeg je niks is minder waar. Want Louis komt namelijk naar me toe gelopen. En pakt Mijn chips af. GEWOON MIJN CHIPS! Ik ren achter hem aan maar ben al te laat. ''Fijn Lou, dat was mijn zak chips.'' ''Ja en nu niet meer roept hij terug.'' Louis, je bent echt gemeen! Roep ik terwijl ik met mijn vuitsen op de deur sla. ''Dat weet ik Nialler, Dat weet ik.'' Ik geef het op en zak naar beneden tegen de muur. Na 10 minuten komt Louis weer naar buiten. ''Hier Nialler.'' Zegt hij en drukt de zak chips in mijn handen. Maar Louis, waarom geef je me een lege zak. ''Omdat je zak wilde en je zei niks over de chips.'' Zegt hij grinnikend. Je bent weer helemaal terug he Louis William Tomlinsen!'' Roep ik acher hem aan als hij net de hoek omloopt. Ik zucht en gooi de zak we. En plof op de bank. In onze kleedkamer.
-Rose-
Als ik Frederque heb opgehangen, sluit ik mijn laptop af. Ik had het echt serieus nooit tegen Lynn, moeten zeggen dat One Direction naar mijn hotel komt. Naja het is officieel nog niet mijn hotel. Maar vanaf morgen wel. Ik wist gewoon, dat ze haar mond niet kon houden. Kirsten en Frederque hebben de oren van mijn lijf gevraagd. Ik weet dat Charlot en Lynn ook fan zijn van One Direction. Maar niet zo extreem als Kirsten en Frederque. Ik zucht en sta op van mijn bed. Ik, vind ze leuke muziek maken hoor en misschien ben ik stiekem ook wel een klein beetje fan. Ook niet zo raar als je alles van ze weet. Maar ik ben gewoon geen boyband type. Naja dat zegt iedereen. Als ik klaar ben met het ijsberen, waar ik eigenlijk al mee bezig was terwijl ik opstond. Ruim ik mijn koffers uit en leg mijn kleren eerst op mijn bed. Als alles uit mijn koffer is ruim ik mijn kast zo goed mogelijk in dat alles ten minsten overzichtelijk is. Als ik hier mee klaar ben kijk ik op mijn wekker en zie dat het al over half 9 is. Ik loop naar de badkamer. Zet de douche aan en kleed me uit. Na 10 minuten onder de douche te hebben gestaan. Droog ik me af, en doe mijn pyjama aan. Ik loop nog even snel naar beneden om iedereen weltrusten te wensen. En duik even later mijn bed in. Morgen is het een drukke dag.
-Luke-
ondanks dat er maar een uurtje tijdverschil tussen hier naar Engeland zit. Zag Rose er toch erg moe uit. Trouwens Lynn, belde me nog dat ze 2 tickets voor 3 weken naar Shieffield heeft geregeld. Als verrassing voor Rose. We gaan al over 2 weken en verrassen haar in het Hotel. Ik kan nu al niet wachten om haar weer te zien. Ik mis haar namelijk nu al. Ik zucht en kijk op mijn klok half 10. Laat zat morgen moet ik nog naar school. Ik trek mijn pyjama shirt aan en ga liggen in mijn bed. 20 minuten later slaap ik als een blok.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ik word echt serieus gek, van iedereen op mijn school die zegt dat 1D uit elkaar gaat! HET IS NIET WAAR!!! Wat is hier moeilijk aan? Ik geloof best dat ze ooit uit elkaar gaan. Maar zeker niet, dit jaar en dat jaar daarop ook niet. Want dat kan niet ZE HEBBEN EEN WERELD TOUR :)
Ik heb trouwens een kerstkaartje naar Modest gestuurd voor de boys :)
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanfictionDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...