❇10. ΚΕΦΑΛΑΙΟ❇

149 45 22
                                    

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
Οταν εφτασα ολοι ηταν καθισμενοι στο τραπεζι. Μαζι και η Evelyn. Φιου... Παλι καλα.

- Εγω θελω να παω λιγο στο μπανιο. Olivia ερχεσε λιγο μαζί μου;, την ακουω να λεει.

OHH ΟΧΙ!!!
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Δεν προλαβαινω να απαντησω και αρχιζει να περπαταει προς τον διαδρομο που ειναι οι τουαλετες. Χωρις δευτερη σκεψη την ακολουθω και περπαταω διπλα της.

- Ξερεις, νομιζω πως δεν ειναι και πολυ καλη ιδεα να παμε εκει.

- Γιατι;! Φοβασαι μηπως πεσω μεσα στην λεκανη της τουαλετας;, ρωταει ειρωνικα και γελαει.

- Εμμ... Ναι... Ποτε δεν ξερεις τι θα γινει. Μπορει να εχει νερα κατω, να γλιστρησεις, να πεσεις και να σπασεις κανα χερι ή κανα ποδι., λεω οτι μου ερχετε στο μυαλο και ξερω πως ακουγομαι τελειως χαζη.

Ομως, ηταν οτι καλυτερο μπορουσα να σκεφτω. Μας πιεζει και ο χρονος!

- Καλα. Εχε χαρη που θελω να κατουρησω αλλιως θα σου ελ..., σταματαει την προταση της καθως εχουμε φτασει μπροστα απο τις τουαλετες και μενη στηλη αλατος. Τοτε καταλαβα πως ειδε αυτο που δεν επρεπε να δει.

Το αγορι της να φιλιεται με μια αλλη!

- James;!, σχεδον φωναζει ενω ειναι ετοιμη να βαλει τα κλαματα.

- Evelyn;!, αναφωνει εκεινος καθως κοιταει μια την αλλη την κοπελια, μια την Evelyn και μια εμενα.

Η Eve αρχιζει να τρεχει προς την εξοδο του club και δακρυα τρεχουν απο τα λυπημενα ματια της.

Αρχιζω να τρεχω κι εγω με την σειρα μου. Φτανω στο τραπεζι που ηταν και οι υπολοιποι. Μαλλον θα ειχαν δει την Eve να βγαινει απο το club κλαμμενη γιατι ολοι με ρωτουσαν τι ειχε μολις γινει.

- Olivia, εγινε κατι;, με ρωταει γεματος ανυσηχια ο Harry.

- Εμμ... Ναι. Κοιταξε, παρε με αυριο το πρωι τηλεφωνο για να στα πω γιατι πραγματικα πρεπει να φυγουμε., του απανταω οσο πιο γρηγορα μπορω και αρπαζω τα πραγματα μας.

- ΟΚ. Δεν θελετε να σας παω εγω;

- Οχι. Ειναι ενταξει. Θα παρουμε ταξι., του δινω ενα πεταχτο φιλι στα χειλη και κατευθυνομαι προς την εξοδο.

Αφου βγω εξω την βλεπω να καθεται σε ενα παγκακι και να κλαιει. Παω κοντα της, της βαζω το τζακετ της στους ωμους και την αγκαλιαζω σφιχτα.

❇LIMERENCE↪h.s❇ (ON HOLD)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن