15 Ekim 2016

17 2 0
                                    

Nil Karaibrahimgil' in ''Kelebeğin Hayat Sırları'' adlı kitabında bir yer okumuştum. Çok dikkatimi çekmişti. Hayatımın eksik yanını anlatıyordu sanki. Şöyle diyordu kitapta; Keşkelerin yerine iyikileri kullanın! Keşkelerinizin ağırlığı iyikileri bastırıyorsa, o kötü olayı bir deniz dalgası olarak düşünün. Ne kadar şiddetli olursa olsun en sonunda dinginleşecek ve kıyıya sakin bir şekilde varacak...

Haklıydı Nil, iyikilerimi düşünmeliydim. Keşkelerime sığınıp hayatı perdelerin arkasından izlememeliydim. Gözlerime bir pişmanlık perdesi indirip acı çekmemeliydim. Her şeye sahipken, en sevdiği oyuncağını kırmış çocuklar gibi pişmanlıkla her akşam ağlamamalıydım. Oyuncağımın kırıldığını ve geri dönmeyeceğini anlamalıydım. Kendimi harap etmemeli, yıllarımı feda etmemeliydim. Hayatı akışına bırakmalıydım. Olmuyorsa olmuyordu, zorlamamalıydım. Zorla güzellik olmuyordu çünki.

Şimdiyse içimdeki tuhaf boşlukla başbaşayım. Sanki içimden bir şey çekip çıkarılmış da, ben boşlukta süzülüyormuş gibiyim. Tuhaf...

Pişmanım.. Keşke her şeyi en başından bitirebilseydim, keşke ilişkimiz bittiğinde pişmanlık duymasaydım. Çünkü şimdi pişman olduğum için pişmanım. Keşke onu hiç tanımasaydım, onun beni tanımasına izin vermeseydim, keşke gözlerime bakıp seni seviyorum diyen yeşil gözlerine hiç bakmasaydım, keşke keşke keşke... demeyeceğim! Bir daha bu hataya asla düşmeyeceğim!

İyiki girmiş hayatıma, iyiki tattırmış bana aşkı, bana deneyim kazandırmış, iyiki kalbimi ağzımda attırmış karnımda kelebekler uçurtmuş, iyiki ağlatmış beni, gözlerimi güzelleştirmiş, iyiki geri dönmemiş bana, pişmanlığımı yüzüme vurmamış, iyiki bana nefreti acıyı hüznü sevinci hissettirmiş, iyiki beni acı çekmeye alıştırmış, diğer kötü şeyleri kolayca unutabilmemi sağlamış, iyiki sevmiş beni, sevmeyi sevilmeyi öğretmiş bana, iyiki iyiki iyiki...

Şarkı : ( Feridun Düzağaç - Düşler Sokağı )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vsaksnana GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin