Slm benim adım Gamze.Benim için bu ad çok önemli yani hani o yanakta oluşan çukur varya ben ona bayılanlardanım.Benim burcum aslan.14 yaşındayım.lise 1.Şimdi hayatımı anlatmaya başlıyorum.Ben tüm gününü WhatsApp 'tta harcayan bi kızım.Bi sabah yine yatağımdan haldırhuldur kaldırılıyorum tabi bana göre feci bir gün olucak gibime geliyodu.Neyse annem beni kaldırdı sonunda.Mıy mıy ede ede banyoya doğru yürüdüm. Bide benim huylarımdan biride çok gzl olduğumu düşünmem ve bu olgu ustünde yürümemdir. Yüzümü yıkadım . Üstümü giydim falan şalımı yaptım.Artık kahvaltıya oturcak haldeydim .Yemeğimi yedim bizim ders zilide 8.15 geçe çalıyo.Hemen çıkmam gerekiyodu.Evden nasıl çıktığımı bile hatırlamıyorum.Hızlı adımlarla arkadaşım Hümeyrayı çağırdım.10-15 dk vardı zile.Gittik tabi bizimkide düz lise.Müdürü resmen o...Neyse derse girdik faln ilk ders edp.Kadın ama nasıl kadın galiba yaşı 50 falan.Kadının bi tiki var dk bir evt evt diyip duruyo sanki kızlar her saniye evlenme teklif ediyo onun gibi bişi.Anlatmiim şimdi gün geçti işte...
Şükür çıkış zili çaldı çıkarken yağmur yağıyodu...Bide biz çıktıktan 10 dk sonra karşıdaki anadolu lisesi çıkıyodu.Onaları arada sırada görüyoduk ama abi çocukların hepsimi tatlı olur,görünce konuşamıyoduk nefes alamıyoruz...Neyse yeter bu kadsr erkekleri anlattığımız...Eve doğru gelirken tabi yağmur sayesinde hızlı hızlı yürüyodum.Dalgınlıktan bi çocuğa çarptım.Tabi çarpan ben olunca özür dileyip yürümeye devam edicektimki çocuk bişi dedi tam olarak duymadım ama galiba "asıl ben özür dilerim "dedi tam olarak bilmiyorum ama çocuk dediğimde galiba benim yaşımdaydı 14. Sesie içe huzur veren bi tiptendi ...