На сутринта -
Така хубаво се бях растегнала върху огромния мечок......А всъщност къде беше Нисси?Бавно отворих очи.Всичко беше мъгливо.Без да гледам станах от леглото търсейки банята.Но туп..Спънах се и паднах на земята,отворих си очите,олее открих Нисси.Беше на земята заспал .... Докато не се бях спънала в него.Изглеждаше меко казано ужасно.Станах и се запътих към банята,излезнах в коридора съм,върнах се и го попитах къде е банята.Той ми каза отиди наляво,надясно,направо,надясно или поне аз така чух.И тръгнах където каза той и накрая се озовах в къщата на съседите.Върнах се обратно и попитах идиота къде е банята.Та той ми каза:
-Наляво отиди,наляво-И ме заведе там.
Измих си лицето обилно.Измих си зъбите.Съблякох се и пуснах душа.Гледах в огледалото как водата мокри косата ми.Видях че има и хубав шампоан и сапун.Насапунисах се и си сложих шампоан.Каква хубава пяна ,колко много и хубави балончета.Измих се и бях готова.Но къде ми беше халата?!Майко в куфара.Търсех с нещо да се завия.Я имаше две-три хавлии взех ги и ги увих около тялото си.
Излезнах от банята и казах на Нисси да ми донесе халата.Донесе го и си го сложих след това влязох вътре и потърсих в куфара хубава дебела блуза.Беше зима все пак....Дебел клин и пухкави чорапи.Бавих се около половин час в банята за да изглеждам така.А той сякаш влезна и излезна.И пак изглеждаше по-добре не стига че прилича на клоун пак е по-добре от мен.
-Хайде да ми търсим апартамент бе петел.
-Защо пък да съм петел?-Рече той малко обидено и учудено.
-Ем как защо бе щот имаш мозък на пиле.
-Отсреща съседите се изнасят днес може да ги попитаме за цената на апартамента.
Та отидохме и ги заварихме как вадят фотьойла.Нисси ги попита каква е цената.
25.500 долара.Малее откъде тез пари незнам но ще се опитам да ги намеря.Искаха парите в брой.Отидохме до близкия банкомат.И изтеглихме всички-13.500 в портмонето ми имаше 12.500.Работата готова но нямах пари.Купихме го и отидох да си търся работа.Е вече работя в магазина за дрехи.Реших една година да работя и след това да обзаведа апартамента си.Днес отидохме да се запиша в тукашния университет.Директорът ни посрещна приветливо.Вече и уча и работя.Малко е трудно но все се изкарват пари.Уча за да стана певица заедно с Шута ,Уно и още бая човека....
След 1 година...
-Нисси хайде да купим мебели.
Тръгнахме....
За стаята ми избрах едно сиво голямо легло,сиво бюро,въртящ се стол сив ,Бяла тоалетка,сиво-бял гардероб,Килим на тоторо и щори.За кухнята-Печка,миялня,мивка,микровълнова,барплот,столове и маса.За банята- тоалетна,вана,мивка.
Дневната-секция,телевизор,диван,фотьойл и маса.Има още една свободна стая но за сега я ползвам като склад.
Имаше и още много дребни неща които купих.
-Най-накрая свършихме си работата.Хайде на басейн!!😺
-Хайде,обаче нямам бански.
-Мале колко си тъп.Еми иди и си вземи.И аз нямам но нали отивам да си взема -Тръгнахме в две различни посоки.Взех си бял бански на червени точки с панделка.Тъй като бяхме в мола отидох да си взема нов гланц или спирала или пък грим що не.След като излезнах от магазина бях изкупила направо целия магазин.Портмонето ми плачеше.Тръгнахме към басейна с колата на Нисси. Аз влязох в момичешката а той в момичешката съблекалня.Изглеждах добре.Излязох и видях че Нисси бе басейна.С крайчеца на крака си пробвах водата,отказах се и легнах на шезлонга.Започнах да мажа слънцезащитния крем по тялото си.Радвах се на слънцето и топлината докато, не почнах да се потя....Взех си слънчевите очила и се напръсках набързо с парфюм.Все пак реших да поплувам. Скочих без да осъзная че водата е като лед.Нисси не спря да ме пръска с вода.Водата се плискаше в лицето ми,върнах му го тройно.Тогава си затворих очите и се потопих във водата.Лицата на мен и Нисси се срещнаха.Изчервих се цялата.Но той се доближи повече сигурно не знаеше че съм там.Чак когато носовете ни се допряха тогава той излезе над водата и аз също.
-Защо не се отдръпна.Много си тъпа.
-Ха казва го човекът с мозък по-малък от на пиле.
Излязохме от водата и се изсушихме след това отидохме на шезлонга.Поседяхме 5-10 минути и станахме.Запътихме се към съблекалните след което той ми каза да дойда с него .Допря ме до стената и каза:
-Аз те...-И после.....Хареса ли ви тази част от историята?Съжалявам ако има грешки.Лофкам ви бебсета.😂😂😘😘
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Аз и тоя до мен
Любовные романы"Аз и тоя до мен" е история в която се разказва за момиче на име Мей и момче с прякор Нисси.Може да се смеете може и да не се смеете.Но това зависи от мен.