הייי אהובים! מקווה שהחג עבר עליכם בנעימים :)
תהנו מהפרק !
---
לואי רק שכח את העובדה היחידה.
הארי לא רגיל לכמויות כאלו של אנשים, או בעצם להיות באמת עם אנשים בזמן שהוא לומד.
הארי מרגיש לא בנוח להיות במקום מקוהל (מקום עם הרבה אנשים- ה.מ) והמקום היחיד שבו נוח לו בבית הספר הוא השירותים, שם לפחות יש קצת שקט.
הארי באמת אוהב ללמוד, ולגלות דברים חדשים. בתור ילד הוא מאוד סקרן. הבעיה היחידה הייתה העובדה שהוא לא אהב להיות בקשר עם אנשים.
בשבועות הראשונים שלו בבית הספר, ילדים ניסו להתחבר אליו, כנראה בגלל שהיה 'הילד החדש' ורצו קצת שינוי. אבל האמת היא שזה רק הפריע להארי.
הוא התעלם מהם ברוב הפעמים, אבל אחר כך בכה על כך, כי הרגיש שהוא רע.
~~
עברו שלושה ימים מהתחלת שנת הלימודים, ורק אז לואי ראה את הארי במסדרון בית הספר.
בהתחלה הוא היה מבולבל, וחשב לעצמו מה הארי עושה פה?
אבל אחר כך התעשת, והבין שהארי פשוט לא אמר לו שהוא בא לבית הספר שלו. הוא התאכזב קצת, אבל מיד העלה חיוך על פניו, כיוון שהארי איתו גם בבית ספר עכשיו !
לואי רץ לעברו כדי להגיד לו שלום, אבל פניו נופלות כשהוא רואה דמעות בעיניו הירוקות של חברו.
הארי מתיישב וכך גם לואי.
"הארי..מה קרה?" לואי שאל, שומר על המרחק שלו אבל מביע דאגה בפניו.
הארי הסב את פניו ממנו. אם לואי לא הכיר את הארי הוא היה חושב שהוא עשה את זה כדאי להראות שהכל בסדר, אבל האמת היא שהוא עשה את זה כדי לוודא שלואי לא יראה אותו בוכה.
הארי לא אוהב שאנשים, במיוחד אנשים שקשורים אליו, יראו שהוא בוכה. זה גורם לו להרגיש קטן יותר מתמיד.
"אני רוצה לחזור הביתה לואי. אני שונא את המקום הזה! הם ממשיכים לדבר איתי כשאני מבקש שיפסיקו, וכולם פה כל כך רעשנים!" הארי אמר, ולקח הפסקה כדי למשוך באפו.
"באתי לבית הספר בגלל שרציתי שאבוא, אבל לא כיף לי כאן." הארי המשיך, ושוב משך באף.
לואי רצה לבכות בגלל שראה את חברו בצורה הזו, ולואי בכלל לא הטיפוס שבוכה.
לואי החליט שזה רעיון טוב לשכוח מ"מרחק פרטי", אז הוא התקרב להארי וחיבק אותו חזק.
הארי קירב את ברכיו לפניו, והניח את הפנים שלו עליהם. לואי עטף את זרועותיו סביבו, ולא שיחרר.
"אל תוותר. אני איתך בזה." לואי לחש. זה היה דבר מתוק מאוד, בשביל ילד בן 9 להגיד.
והמילים של לואי בהחלט נעשו.
הם לא רק נפגשו בגינה, או במסדרונות ואמרו שלום אחד לשני, הם באמת שיחקו ביחד, למדו ביחד, והיו ביחד ממש.
הם חלקו בניהם חטיפים, ודיברו הרבה.
לואי שמח שהארי בא לבית הספר שלו. כך הם הכירו יותר אחד את השני, ונהנו אחד בחברתו של השני.
לואי חשב על להציג את הארי לחבריו לכיתה, אבל הוא לא ממש היה בטוח אם זה רעיון טוב.
בנתיים, לואי פשוט ניסה שלהארי יהיה את הזמן הכי טוב בבית הספר, וכנראה שזה מצליח לו, כי עבר הרבה זמן מאז שהוא ראה את הארי מחייך כל כך הרבה
~~
אני יודעת שזה קצר, ואני ממש מקווה שאהבתם!
אני אעלה פרק עוד כמה ימים.
תרשמו לי בתגובות מה אתם חושבים! :)
אוהבת המוןןןן
נשיקות :*******
YOU ARE READING
Lost Memories - l.s // זכרונות אבודים - לארי
Fanfic"What's a soulmate?" "מה זה חבר נפש?" ♡♡♡