Míg Konrád alszik felveszek valami melegebb öltözéket.Túl merész húzás volt csak egy pólót felvenni.Miután felöltöztem leülök a kályhához melegedni, hátamat nekidöntöm a kályha forró csempéjének.Behunyom a szemem és önkéntelenül elkalandoznak a gondolataim.Konrád félmeztelen teste ugrik be elsõként.Mintha munka közben nézném pár méterrõl.Hátán az izmok kellemesen feszülnek meg,váll- és karizmai a kétkezi munkától kidolgozottak.Nem tudom, hogy a világban mi az ideál az emberek között, de nem is igazán érdekel.Konrád általános mivolta is mardosó vágyat ébreszt.Vágy.Ez a szó amit kerestem.Konrád iszonyú vágyat érez és ezért nem bír önmagával.A vágy bennem is ott van csak nem adok szabad utat neki.Kell a gyengédség, hogy elengedhessem magam.Egyszerûen nem megy nélküle.Talán, ha én akarnám, ha én adnék jelet neki, hogy igen, most jött el az ideje mindennek.Talán, de talán nem.Ha nem próbálom meg sosem tudjuk meg és belefáradunk az egymásra várakozásba.De mégis mit várunk ettõl?Egy apróság szóba sem jöhet.Nekem nem lehet gyermekem.De Konrádnak lehet.Ha Konrádnak lehet, nekem miért nem?Azt mondta régen az utódját akarták emberi nõktõl.Tõlem akkor miért ne lehetne gyermeke?Olvastam könyvekben meddõségrõl, de nem tudom, hogy natamináknál is létezik-e ilyen.Az embereknél havi vérzés jelzi a nõi test felkészülését a baba befogadására.Kétszer volt nekem is hasonló, de Konrád azt mondta, csak "megtisztul a méhem".Miért van méhem, ha babám nem lehet?A késztetést érzem.Anya akarok lenni.Érzem a testemben, hogy lehet.Hiszek benne, hogy egy nap a karjaimban tarthatom majd.De elõször más kell.A gyermekem szeretete elõtt Konrád szeretetét akarom érezni.Vággyal fûtött, meztelen testek intim érintkezését akarom érezni.Magamon akarom érezni Konrád kidolgozott testének kellemes súlyát.Nem szeretném.Egyenesen akarom.Furcsa érzés kerít hatalmába.Ég a bõröm, az alhasam bizsereg.Mellem duzzadtnak érzem, szám forrón nyílik kéjes sóhajra.Felállok és odasétálok az ágyhoz.Konrád az oldalán fekszik, keze kinyújtva mellette.Mellétérdelek az ágy szélére és a fülébe suttogok.
-Konrád.Kelj fel.Akarok tõled valamit.
Fogalmam sincs mi hozza lázba õt, fogalmam sincs mit kell tennem.Hallgatok az ösztöneimre.Konrád szemei lassan kinyílnak, kezével megdörzsöli a homlokát.
-Mi a baj Jára?
-Semmi.Ne aggódj.-lehajolok hozzá, megérintem az arcát és megcsókolom.Lágyan simogatja ajka az enyémet.Keze a derekamra csúszik.Nem tol, nem irányít, csak óvatosan érinti az oldalam.Kissé elhúzódik és rámnéz.
-Nem szabad Jára.Láttad mit csináltam.Nem tudok megálljt parancsolni magamnak.
Arcán félelem fut át.Kezei lezuhannak az ágyra maga mellé.
-Nem is kell megálljt parancsolnod magadnak.Csak légy gyengéd.Ennyit kérek.
-Annyira gyönyörû vagy, és én olyan régen csináltam ilyesmit.Képtelen vagyok két percnél tovább nézni téged anélkül, hogy szeretkezni ne kívánjak veled.El sem bírom képzelni mit tennék, ha meztelenül kéne néznem téged.
-Akkor hunyd be a szemed.Nem kérek olyat tőled, ami fájdalmat okoz bármelyikőnknek.
Becsukja zöld szemeit és félve várja, hogy mit teszek.Én sem tudom, hogy mit fogok tenni.Egy pillanatra elbizonytalanodom, de most nem hagyhatom itt.Lassan levetkõzöm és felültetem Konrádot az ágyon.Lábait lerakja a Földre, felém fordul.
-Tudod mit fogok tenni?
-Igen...vagyis sejtem.Biztosan akarod?
-Nem tudom, Konrád.De most majd kiderül.
Szempillái egy pillanatra felpattannak, de rögtön vissza is zárja őket.
-Nem lehet Jára.Fiatal vagy.Annyi mindent szeretnék mondani előtte.
YOU ARE READING
Az öröklét ára ✔
FantasyGondolj bele milyen lehet örökké élni. A végtelenséggel a véredben létezni. Világok bukását és felemelkedését látni. Megtehetnéd, de ennek ára van. Jára egy faházban él Konráddal, elzárva a gyorsan változó világtól. Nem vágyik se más társaságára, se...