Το κουταβι του Luhan

84 26 0
                                    


L- Αρχισαμε παλι και να σου πω κι εγω κατι ; Εχω κι εγω σκυλο . Και με αυτο εννοω οτι εχω κουταβι .

( Ο Luhan κανονικα εχει 2 γατες . Μια μπεζ σαν τον Garfilt και μια μαυρη . Αλλα επειδη εγω αυμπαθω τα σκυλια πιο πολυ απο τις γατες του εβαλα να εχει τον δικο μου σκυλο . Τον Μπάμπα . Ειναι ροντβαϊλερ με λαμπραντορ . 5 μηνων . Και η Rose εχει την σκυλιτσα μιας φιλης μου . Που ειναι μινι μαλτεζ και την λενε Μπουμπού . )

R- Αχ τι γλυκος . Πως τον λενε ;

L-  Mπάμπα .

R- Γεια σου μπάμπα απο εδω η ... η ... Πως την ειπαμε ;

L-Μπουμπού .

R- Αχ τι γλυκο σκυλακι . Πως τον ειπαμε ;

L- Μπάμπα . Μπάμπα απο εδω η Rose και η Μπουμπού της .

Μπα- Γουβ γουβ !!!! ( Γεια σου Μπουμπού )

Μπου- Γαβ γαβ !!!! ( Γεια σου Μπάμπα )

Ετσι της διηγηθηκα την ιστορια εμου και του Μπάμπαλου μου . ( Μπάμπαλου ειναι το παρατσουκλι που του εχω βγαλει )

R- Πως τον βρηκες ;

L- Αχ πρεπει να σου τα ξανα πω ; Λοιπον τον βρηκα μεσα σε μια κουνια διπλα απο εναν σκουπισοντενεκε με μια μπαλα του μπασκετ διπλα του .

Τον λυπηθηκα

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Τον λυπηθηκα . Με κοιτουσε σαν να ειμουνα ο μπαμπας τους . Εκλαιγε και γαβγιζε . Αλλα κανεις σεν τον ηθελε γιατι λεγανε "-Ειναι βρωμικος . -Εχει ψυλους . -Αχ τι αηδιαστικος . - Μην τον ακουμπας " Εγω ημουνα ο μονος που τον πηρε για να τον φροντισει . Ολοι και ολες με κοιταζαν σαν να ημουν ενα ζομπι , τερας , ή οτι διποτε αλλο με τερατωδι μορφη και τρομακτικη φατσα . Με αντικριζαν σαν να μου λενε κατα μουτρα " Τι ηλιθιος . Πω πω !! Παει καλα αυτο το χαζο " Ετσι εγω σκεφτηκα να τον παρατησω αλλα με κοιτουσε.με αυτα το γουρλοτα του ματια . Τον αγαπησα με την πρωτη ματια . Το καλο σκεφτηκα και τον πηρα μαζι μου .

R- Και αυτη η μεγαλη περιπετεια ποτε εγινε ;

L- Πριν απο δυο μηνες . Εφτα μερες πριν απο την γνωριμια μας . Θυμασε ;

R- Τι να θυμαμαι ;

L- Αχ Rose γιατι επρεπε να συμβει σε εσενα αυτο και οχι σε εμενα . Δεν μπορω να σε βλεπω ετσι .

R- Πως ετσι δηλαδη ; Εχω λερωθει ; Που ;

L- Εδω .

Ειπε και με φιλησε με παθος και με δακρυα στα ματια μου ειπε .

L- Σε αγαπω . Ενταξει . Απο τοτε ποτ σε ειδα μου εχει κανει τουμπανο την καρδια . Δεν σταματω να σκεφτομαι εσενα .

Μου ξανα ειπε και με εριξε στο κρεβατι .

R- Kι εγω δεν σταματω να σε σκεφτομαι . Κι ας εχω αμνησια . Θυμαμαι μερικα πραγματα . Οπως :
Την ημερα που με πρωτο εριξες στο κρεβατι . Την ημερα που γνωρισα τα κοριτσια . Εσας και την αγαπη σου για εμενα . Τον Κai και ... Τι λεγαμε ;

L- Σε αγαπω και θα σε αγαπω για παντα .

Με συκωσε γιατι δεν ηθελε . Και τοτε ...

  ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ

My Life With Luhan . Donde viven las historias. Descúbrelo ahora