7. Kapitola

84 8 4
                                    

Lios si povídal s Fironem v jeho chatce. Mia šla zrovna kolem a zaslechla jeho hlas. Šla blíž a nastražila uši. ,,Musíme je odsud nějak dostat!" řekl rozzlobeně Lios ,,Nestrpím ve svém lese cizáky!". ,,Ale jak to chcete udělat? Nerad to říkám, ale na mazly si vedou dobře." řekl Firon. ,,Dáme jim třeba nějak najevo, že tu nemaj co dělat." přemýšlel Lios. ,,Slyšel ste o těch koťatech?" zeptal se Firon zamyšleně. ,,Jasně, že slyšel! A měli trojčata! Tady se snad nikdy nenarodilo víc, jak jedno kotě!" rozčiloval se Lios ,,Jestli to takhle půjde dál, bude jich víc, než nás a až ty spratci vyrostou, budou mít silnější a četnější armádu!". ,,Pane, vždyť sme Válečné kočky! Budeme o své území bojovat!" navrhl nadšeně Firon. ,,Myslíš, že je to dobrý nápad?" zeptal se nejistě Lios. ,,Nejlepší, co sem kdy měl!" řekl Firon jistě. Mia se lekla, když slyšela, jak Lios de k východu a tak se schovala za roh chatky. Lios vyšel a šel k jejich chatce. Potom vyšel Firon, rozhlédl se a zamířil do lesa. Mia ho chtěla sledovat, ale zastavila ji Koko. ,,Paní, vůdce s vámi chce něco probrat." řekla Koko poslušně. Mia zavětřila příležitost k tomu, rozpustit myšlenku války a tak šla.

Pika spokojeně sledovala, jak si její tři koťátka neohrabaně hrají. Byli kousek od vesnice na malé louce. Najednou slyšela něco z křoví a instinktivně přitiskla packou koťata k sobě. ,,Kdo je tam!?" zeptala se nedůvěřivě. Z křoví vykoukl hnědý ocas s černým koncem. ,,Co tu chceš Firone!? Tohle je naše území!" řekla Pika. Firon vyšel ze křoví a pomalu šel k ní. ,,Dlouho už být nemusí." řekl výhružně a pohrdavě se podíval na tři koťata, která zvědavě vystrkovala hlavičky ,,Sou divný. Stejně, jako jejich rodiče." podotkl pohrdavě. ,,Nemůžem za to, co se nám stalo!" bránila se Pika. ,,Ó, chudinky týrané kočičky!" posmíval se Firon. Už byl jen kousek od Piky. ,,Vy snad čekáte, že tady to bude lepší? Tady v nebezpečné a nehostinné divočině?" zeptal se Firon. Pika jen zasyčela, protože Firon ji začal obcházet a tak získával přístup ke koťatům. Začala se posunovat. Chránila je vlastním tělem. Udělala kolem nich ohrádku ocasem, aby jim dala najevo, že musí zůstat sedět. Glowny ale přeskočila ocas a rozběhla se k Fironovi. Pika ji chtěla chytit, ale nestihla to. ,,Glowny, vrať se!" řekla s nadějí, že si malá týdenní kočička už zvykla na své jméno. Glowny se ani neotočila a Firon ji vzal do tlapky. ,,Jestli jí něco uděláš, tak" řekla výhružně Pika. ,,Tak co? Utečeš a já přijdu o jedinou šanci mýho života na chycení Pikačua?" řekl posměšně Firon. ,,Jak vy vlastně víte o pokémonech a jak ste sakra přišli na Pikačua?!" zeptala se nechápavě Pika. ,,To není důležitý!" řekl Firon a obrátil pozornost zpět na kotě ,,Vy ste zkrátka jako koťata." řekl a vysunul jeden dlouhý dráp ,,Příliš naivní a důvěřiví." řekl a bodl kotě do srdce. Kotě vykviklo, ale Pika při tom pohledu trpěla mnohem víc. ,,A kvůli tomu taky skončíte na lopatkách." řekl Firon a odhodil kotě. Pika okamžitě popadla Ginny a Golda a utekla směr vesnice. Firon se akorát zlověstně usmál a s klidem odešel pryč.

Omlouvám se za trochu drsnější scénu, ale oni mezi sebou budou teď válčit, takže to bude trošku na tento způsob.

Klan Zpřetrhaných obojků (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat