Κεφαλαιο 3

172 18 9
                                    

Fuck και ξεχασα τη βαλίτσα μου γεμάτη όπλα.. γαμωτο...

Τι κάνουμε τώρα?? Εμ.. το βρήκα τρεχουμε!!!.. με κυνηγάνε τρεις μπάτσοι μαζί και ο Καμερον που φαινεται να είναι μπερδεμένος....

Δεν θα με πιάσουν νομιζω.. εμμ.. παντα τους ξεφευγωω.. γαμωτο.. σκονταψα πφφ.... πάω να σηκωθω αλλά το κορδόνι του παπουτσιου με είχε πιαστει κάπου και σωριαστηκα ξανά στο πάτωμα γαμω την κωλοφαρδια μου...

Οι μπατσοι με έφτασαν.. ο Καμερον με κοιτούσε με εκείνο το κουταβισιο βλεμμα .. ως ένδειξη οτι λυπάται....

Με πηγαίνουν στον ανακριτή..

Α(νακριτής): βρε βρε βρε καλως στο ... Τι έκανες εσύ?? (Αυτός θελει γερες φαπες )

Christy:
Εμ.. εγωωω?? Εμ.. (τι στον πουτσο του λέμε τώρα?? )

Α(νακριτης) : έστω μη κουραζεσαι ξέρουμε... Τα πάντα.. (σταβοκαταπια στο άκουσμα "τα παντα" )

Christy: εμ.. τότε εγώ να φεύγω.. γιατί θα χάσω την πτήση μου.. αφού ξέρετε τα παντα δηλ.. από και για τη βαλίτσα. Κρατήστε την δε με νοιάζει... ναι.. είπα αυθόρμητα

Ο Ανακριτής με ενα χαμόγελο όλο νοημα ..κυρίως πονηρό έκλεισε το μάτι στον Καμερον

Και είπε
Α(νακριτης) όχι τόσο εύκολα Κρίστη .. χμ.. θα πας στην πτήση σου και θα συνεχίσεις κανονικά τη ζωή σου.. αλλά με κάποιους περιορισμούς.. στο άκουσμα της λεξης "περιορισμούς" ο Καμερον  χαμογέλασε σε μένα πονηρά...

Christy: και αυτοι είναι.. ??

Α(νακριτης ) : Θα μείνεις με τον Καμερον μέχρι να θεωρισω εγώ οτι δεν θα χρειαστεί... δηλαδή θα γίνει ή σκιά σου.... θα είστε σαν τις γυναίκες που πάνε στη λαϊκή δυο -δυο 😂😂

Cameron: λιγα τα λόγια σας κυριε.. ακου εκεί γυναίκες.. ένας θεός δυο μετρα να προσέχει μια κοπελα όλη την ωρα.. οχι οτι θα με χαλαγε αλλά.... χμμ.. τώρα που το ξανά σκέφτομαι δέχομαι... 😉 ..

Μου έκλεισε πονηρά το μάτι

Από(νακριτης ) :σιγά εσύ.. οχι που δε θα δεχοσουν εσύ... μη δεις γυναικα βουρ να κολλήσεις....Α και κλείσε το στομα γεμισαμε σαλάκια θα γλυστρισει κανεις... 😂

Ο Καμερον τον κοίταξε υποτημητικα ...

Christy: εμένα με ρωτησατε??? Δε χρειάζομαι προστασία... δε χρειάζομαι κανέναν.......εγώ τα κατα......

Α(νακριτης) : καμιά αντιρρήση???.......

Christy: μα έγω......

Α(νακριτης ) Καμια... οκευ καλό ταξίδι να έχετε..........

Γεια σας αγάπες έβαλα σύντομα και 3ο κεφάλαιο.. σας άρεσε?? Σχολειαστε. Απανταω σε όλα..μη ξεχνάτε να πατάτε το γυαλιστερό πανέμορφο αστέρακι....

****Α και ενα τελευταιο θέλω μια χάρη.. θέλω να *διαφημισετε* λίγο την ιστορία μου.. να τη διαβάσουν και αλλά ατομα..Ευχαριστώ πολύ φιλακια...( μπορεί να βάλλω σμρ και 4 ο )

Romina Ή καλύτερη ολων 😂😂(μετριοφροσηνη πανω απο όλα )😘😘😘

In Love With A Policeman..Where stories live. Discover now