Vysvetlenie

171 12 3
                                    

Prajem príjemné čítanie 😃

Nervôzne som podupkával nohou pred domom Biinej babky.

„Ježiš, nenerváč."

„Ale to sa nedá."

„Ale dá. Nechápem, čo sa nervuješ ako malé decko. Veď nemáte rande, ani nič. Ideme normálne spolu von. Po tomto večeri ťa bude možno nenávidieť."

„Vieš, že mi to iba sťažuješ? Nemal som ťa brať nikde."

„Aha už idú."

Pohľad som presunul na drevenú bránku, ktorá sa otvárala.

„Ahojte," pozdravila nás veselo Bia. Za Biou stálo eše nejaké dievča, ktoré mi bolo strašne povedomé.

„Ahojte," odzdravili sme s Tomášom jednohlasne.

„Tomáš toto je Miška. Miška toto je Tomáš." Keď Bia povedala, že to je Miška, vedel som, koľká bije.

„Miška toto je Patrik. Patrik toto je Miška." Miška prišla ku mne a podala mi ruku. Obzrel som si ju z bližšia. Je to ona. Och, nie.

„Tak čo, tešíš sa?" Opýtal som sa Bii, keď sme vyrazili smerom k zimáku. Tomáš zrejme vycítil, čo sa deje. Dal sa do rozhovoru s Miškou, za čo mu ďakujem.

„Ale hej. Na krasokorčuľovaní som ešte nebola."

„Neboj sa, zapáči sa ti to. Ja som chalan, a rád sa chodím pozerať na Maťu.

„Čím to asi bude?"

„Tým, že je moja segra a mám ju rád?"

„No dobre, vyhral si." Odpovedala z vypľazeným jazykom.

Ako náhle sme vstúpili dnu, do nosa mi udrela známa vôňa ľadu. Vyšli sme hore po shodoch, do šatni, kde je zložená Maťa.

„Ahoj Maťaa!"Vrhla sa ku nej Bia, len čo ju zbadala.„Držím palce."

„Ďakujem."

„Ahoj Miši," pozdravila Maťa Mišku. Určite je prekvapená. Asi tiež nevedela, že dojde aj Miška.

„Baby, vy sa odkiaľ poznáte?"

„Bia, momentálne to nechaj tak." povedala Miška. Ajajaj. Takže ma po súťaži čaká veľké vysvetľovanie. A samozrejme aj ospravedlnenie sa Miška a možno prezredenie Bii aj niekoľko vecí. To bol Matin nápad. Zabiť ju, nie mňa.

„Bia po súťaži pôjdeme ku nám a vysvetlíne ti to všetko," povedala ma Maťa.

„Tak dobre," Odpovedala sklamane Bia.

Všetco sme sa rozlúčili s Maťou. Neďaleko šatni bol automat na čaj. Všetci sme boli premrznutý, tak sme si kúpili čaj. Chvíľku sme tam len tak postávali a kecali kvázi o ničom. Zistil som, že Miška a Bia chodia do jednej triedy a sú najlepšie kamarátky.

Keď rozhlas oznámil, že o chvíľku vystupujú dievčatá v kategórii 14-17 rokov, pobrali sme sa sadnúť si.

V strede sme našli voľné miesta, kde sme si sadli. Z úžasom som sledoval krasokorčuliarky. Boli dobré, len niektoré prvky nedokončili, tak ako mali.

„A teraz sa vám predstaví predposledná súťažiaca Martina Liptáková," zahlásil rozhlas.

Trochu som sa naklonil dopredu, aby som lepšie videl. Maťa mala celkom jednoduchú choreografiu, v ktorej robila zložitejšie prvky. Viem, že to bolo nad jej úroveň. S poslednými tónmi pesničky sa odrazila od zeme, spravila pirueru a perfektne dopadla na ľad. Štadiónom sa ozval potlesk.

Milujem Ťa ty trdlo Patrikovými očamiTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon