Шуута го прекъсна.Нисси отиде при него.Започнаха да си говорят.Не се чуваше нищо.След това на фронта се показа и Уно.Помаха ми,бягайки се доближи до мен.
-Здрастии Мееей.
-Уно-чан!Как си?-Беше толкова хубава в този бански.
-Добре ти?-попита тя усмихната както винаги
--И аз.-Не се бяхме виждали отдавна -Липсваше ми.*Прегръдка*💗
Решихме да поостанем още малко.Поплувахме още малко и се позабавлявахме.
Викнах Нисси и му показах един стар,окъсан и бая грозен шезлонг след това му казах:
-Прилича ми на теб .
Продължи си по пътя.Замислих се какво ли щеше да ми каже тогав??
Както и да е.С Уно седнахме на бара и си поръчахме по едно саке.Тя ми прошепна"Аз харесвам Н"спря защото Шуута дойде да ни каже :
-Нисси прилича на клоун.
-Чак сега ли ми го казваш.
-Сега се сетих-Засмя се той.
Чудех се какво ли ще каже тя.Нисси ми намигна.Изчервих се.Глупаци не си мислете че го харесвам.Тръгнахме си.Беше мноого хубав ден.Уно си довърши изречението.Живяхме много близо едни до други.С Нисси се разделихме.Влязох,събух си обувките.Звънна ми телефона беше моята ндп.Вдигнах:
-Ало?
Мей, аз съм Ника.Имам лоши новини.
-Какви?-казах разтревожено аз.
-Баща ти е починал в катастрофа заедно с майка ти.
Шок! Всичко това на мен ли?.Шок.Паниката превзе тялото ми.Неусетно сълзите започнаха да падат като дъжд.Затворих й.Лицето ми беше червено а подът мокър.Какво Щях да правя аз.Реших след няколко дни да замина за погребението.Уно беше на работа,Нисси и Шуута също.Никой не дойде с мен.Бях уплашена.Плачех,плачех и не спрях да плача.Това беше най лошото нещо което ми се бе случило някога.Изведнъж спрях да плача.Казах си "Каквото станало станало.Има деца които си нямат никого."Легнах да спа.На сутринта отидох при шефката да й кажа че ще отсъствам няколко дни.
Един ден след това...
Вече бях в самолета на път към България.Гледах как се отдалечавах от Япония .
Доста часа по-късно.....
Вече съм в България. Погребението започна.Бях във черно.Тихо плачех.След погребението бях у най-добрата си приятелка.Спах и тях за две нощи.След това тръгнах към Япония.Вече бях вкъщи.Отворих едно пакетче дъвки и лапнах една от тях.Взех си тела.Написах й съобщение
Аз
"Хайде в кафенето"
Уно
"Ок"
Слязох с асансьора.Изчаках Уно вътре и поръчах две кафета.
-Как е Нисси?-Попита Уно доста заинтересована.
-Добре...
-Какво стана?Гласът ти оправи ли се?
-Дааа...-той си беше добре просто тогава се наложи да я излъжа- Вече е добре... Лелее кафето тук е много хубаво.Хайде на кино.
Тя се съгласи и тръгнахме.Не беше кой знае колко далеч от тук. Тръгнахме.Решихме да гледаме хорър.Филма се казваше "Kowaii?".Страшен беше.Киното беше огроооооомно повярвайте ми наистина беше огромно.Имаше и доста хора.Всички викаха "Аааа"
-Видя ли ме даже не си затворих очите...
-Да,а кой беше този до мен с нормално дълга коса,кафяви очи,с име Мей и който живееше до Нисси?
-Незнам аз бях от другата страна....
-Аз ли не видях,ти ли си невидима?
-Май съм невидима...
Тръгнахме към къщата на Уно.
Моята къща Нейната къща
-------------------- ------------------------
Отидохме за да вземем някои дреболиики.Щяхме да си правим пижамено парти.Отидохме у нас.
Сложихме си пижамите.Решихме да започнем партито с разкриване на тайни.*При Нисси и Шуута*
Бяха в апартамента на Нисси.
-Какво ли правят момичетата сега?-попита Шуута
-Незнам да видим?-Каза Нисси вдигайки вежди.
Тръгнаха към апартамента ми.Явно щяха да подслушват.Вече бяха с уши във вратата.
-Знаеш ли Мей,като бях малка Шуута ме харесваше -Разбира се и Шуута чу това "Защо го каза тук на това място,където всички вече чуха" помисли си той и се изчерви
-Верно ли си я,харесвал бе?-попита тихо Нисси
Да продължим с нашия разговор
-Изглежда той не знае че харесвам Нисси.-Каза тя тайна която не трябваше те да чуват.При момчетата
-Еее ,Нисси на теб са мятат сички-каза Шуута вече не беше изчервен.-"Ай стига бе,Уно ме харесва?"-Изчерви се.
Но за щастие ги хванахме....Така хубаво се бяха облегнали на вратата и туп паднаха.На вратата и омръзна да ги търпи,точно така и на нас ни омръзва.Едно зная и те като нас знаят какво означава думата"бой". Уно се сети ,че Нисси подслушваше също.
Заедно с Шуута вече бяха в женския затвор.Там играхме на "Истина или предизвикателство" ако не каже истина му наливаме оцет в устата ако не направи предизвикателство-същото.
След забавленията ни със Уно,з а момчетата не беше забавление напротив беше точно обратното.Изпратихме момчетата и легнахме да спим.Чакай спим нали означава да легнем на леглото и с телефон в ръка?Та след това вече наистина заспахме....И както го знам моя корем към 3-3:30 сутринта мрънка за храна.Но не можах да му угодя.Реших да му метна една чаша вода като заливка.Да потърпи ако трябва......Но не сега ми се ходи до тоалетна.Защо реших да пия вода по това време....Но изведнъж.....Хей,хей,хей хареса ли ви главата?Защо изобщо питам ,ще гледам да се постарая повече....А както и поздравче за всички луди тук. Pen-Pineapple-apple-pen.
أنت تقرأ
Аз и тоя до мен
عاطفية"Аз и тоя до мен" е история в която се разказва за момиче на име Мей и момче с прякор Нисси.Може да се смеете може и да не се смеете.Но това зависи от мен.