Jeg gikk opp på rommet imens Marcus nesten gikk bak meg med en sovende Josefine i armene, jeg henta babycallen og la en i senga hennes og en på nattbordet mitt. Sånn at jeg kan se og høre når hun våkner. Marcus kom inn døra smilende, han lukka døra å låste den.
Han kom opp i senga å smilte stort til meg.
"Helt sikker på at du vil ha det nå igjen uten kondom?"
"Seff vil jeg det!" Sa jeg å fniste lett.
Han er veldig opptat av at jeg skal være trygg når vi har det, å det er jeg egentlig bare glad for.
Jeg dytta han ned i senga og la meg over han.
Nå skulle jeg gjøre han så kåt som han aldri har vært før!
Jeg lente ned å kyssa han hardt å vått på munnen Vi starta å kline, han sleika meg på underleppa og han fikk tunge. Han masserte hans tunge med min, jeg trakk av han genseren fort å så på den digge six-packen hans. Å Gud så deilig han er!! Jeg kyssa han på magen å oppover mot Halsen før jeg starta å kline ned halsen hans, så ble det et sugemerke der gitt!😏
Han dro av meg genseren å så på puppene mine, før han tok henda sine på buksekanten min å dro av meg buksa. Jeg smilte dirty til han😏 før jeg dro av han buksa å kasta den på gulvet.
Vi lå nå bare i undertøyet. Jeg reiste meg opp fra han å satte meg ned på ja der nede så startet jeg å humpe forsiktig opp å ned på den mens jeg så på han med det sexye blikket, jeg viste han ble kåt av det blikket.
Han stønna lavt å beit tenna sammen.
"Ah" stønna han igjen.
Jeg lente meg mot han å kyssa han igjen.
"Å fy faen du gjør meg så kåt!"
Sa Marcus mens ham stønna litt.
"Kan ikke du gjøre meg tent a?"
Spurte jeg han med den søteste stemmen jeg hadde og med Bambi øyne.
"Med glede!" Sa han å dytta med ned i senga. Ham la seg over meg før han dro dyna over oss.
Han hadde hendene over hele kroppen min. Mens vi klina Strøyk han den kalde handa hans over hele meg som gjorde at jeg ble litt tent.
Han flytta hendene opp mot bh-En og dro de koppene litt opp og tok hendene hans under de å klemte forsiktig på de.
"Ah!"
Fikk jeg frem, han startet å klemme hardere.
Før han reiv den av meg sånn at han slapp å holde hendene under koppene.
Han begynte å kysse meg over hele kroppen.
Han kyssa ned til halsen, la fra seg noen små kyss før han sugde seg nærmest på halsen min å etterlot seg store sugemerker. Han gikk nedover til puppene mine. Han kyssa de å, lagde sugemerker over hele meg. Nå var jeg virkelig tent. Han gjør noe som gjør at jeg blir innmari tent med en gang.
Han kyssa meg på munnen å vi startet å kline heftig, vi rullet rundt i senga i mange minutter før han dro av seg boxern sin. Han gnei den nakne, klamme stivet utstyret hans inntil låret mitt, å prøvde å irritere meg litt.
"Åhhh Marcus!" Jeg dro av meg g-strenger å kasta den på gulvet."klar?"
"Ah klar!" Bekreftet jeg utålmodig.
Han plasserte seg raskt inni meg, nå var jeg kåt. Jeg ville ha han inni meg, i mange timer.
Han startet å gå inn og ut av meg forsiktig "ah" kom det ut av meg, det var vondt men så godt på samme tid!
han ventet på et klartegn at han kunne forte seg litt.
Jeg nøyt hvert sekund av det. Ahh dette må vi gjøre oftere! Så mye som mulig!
"Ahhh ah ah hardere, raskere ah ah!" Ropte jeg å stønna i ett sett.
Han satte opp farten. "Ah ah ah du er så jævla deilig! AHHHH!!" Ropte Marcus, jeg så han likte det.
"Ah fo ah rtere!" Stønna jeg.
Han gikk inn og ut av meg fortere. Sånn kunne jeg holdt på i flere timer!
"Ahhh jeg ah kommer AH AH AH!"
Jeg stønna og nøyt alt sammen før han ble større og kom.
"Ahhh ghhh ahhh"
Han fortsatte å gå inn og ut av meg i samme tempo.
Nå var det like før jeg også kom!
"Ah ah jeg ah kommer nå." Stønna jeg og like etter kom jeg. "Ahh mmm" stønna Marcus mens han trakk seg ut av meg å la seg vedsidnav meg.
"Ahh fytti helvete du er digg Sofie! Du aner ikke hvor kåt jeg blir av deg!"
"Ah jeg blir tent av deg!"
"Dette kunne jeg gjort hver dag! Nei Hver time!" Sa han imens han smilte."Haha du kunne vel det."
"Håper du ikke blir gravid sånn at vi må gjøre det på nytt men Så blir du gravid igjen."
"Hahaha jeg håper jeg blir gravid nå!"❤️ så kom jeg på veddemålet! Søren jeg må sende bildet☺️
Tok opp mobilen å tok fort et bilde der hvor Marcus lå med hodet på brystet mitt. Jeg skrev "100 kr til meg, når kan du passe Josefine?"
Jeg sendte den å håpet at hun ble litt sjokka over at jeg hadde fått han i senga allerede.
Hun sendte meg en snap, jeg så ned der lå Mac å sov! 😍😍 så søt!
Thea: faen!! Jeg skulle vinne!!
Sofie:synd for deg!
Thea:hvordan var ligget?
Sofie: digg, Mac vet Ogsen man gjør det!
Thea:haha
Sofie: deg å Tinus da? Ogsen var deres
Thea:beste på lenge!!😏
Sofie: hahah var han lett å få i senga?
Thea: ja!
Sofie:Ogsen gjorde du det?
Thea:jeg hadde nettop matet Emma så la jeg henne til å sove. Jeg gikk ned i Stua satte meg på fanget hans, og startet å kysse han.
Så tok jeg han med inn på soverommet, så gjorde vi det. Uten spørsmål fra han engang.😂 men dd? (Du da)
Sofie: hadde også lagt Josefine. Så spurte jeg hann om når han ville ha det, han sa at jeg kunne bestemme så da sa jeg nå. Så la vi Josefine i sin egen seng. Så gikk vi inn på rommet å gjorde det. Og han ble overrasket over at jeg ville ha det. Han trodde meg nesten ikke😂😂
Thea:hahah men si ifra når du vil jeg skal passe på gullungen!❤️
Sofie:det skal jeg! Ses!
Thea:ja!
Eg strøk Marcus litt i håret før han våkna.
____________________
Beklager for mye dirty men ai ifra om der ikke liker det. Kommer mer imorra
YOU ARE READING
Together sesong 2
FanfictionMarcus og Sofie er fortsatt sammen og de har dattern Josefine som er 1 år. Nå skal de gifte seg!❤️ NB! Kan være dirty