♪21♪
Calum, gözlüğünü gözlerine yerleştirip boştaki elini cebine koyarken kaşlarımı çattım. "Yüzünün gülümsemesi gerek."dedi ve beni durdurup kendisine çevirdi.
Gözlüklerinin arkadasındaki gözlerine bakmak bile beni rahatsız ederken yüzümü ekşittim yine. "Neden gülümsemiyorsun?"
"Sana bu renkte hiçbir şey giymemeni söylemiştim."deyip dudaklarımı büzdüğümde, dudakları aralandı. Biraz bana baktıktan sonra, "Bunu sen aldığın için giymiştim, şimdi o dudakları büzmeyi kes yoksa hiç iyi şeyler olmayacak."
"Bu kadar yakışıklı birisiyle sevgili olmamalıydım."diye homurdandım ama yine de yürümeye kaldığım yerden devam etmiştim.
Calum dediklerime gülüp elini elimden çekerek kolunu omzuma attı. "Benden memnun değil misiniz hanımefendi?"
"Tabii ki değilim."dedim yanımızdan geçen kız Calum'a tam sevişmekliksin ahbap bakışı atarken.
"Neden sadece kendine elbise bakmıyorsun?"
Omuz silktim. "Baloya gitmek istemiyorum."
"Benim başkasıyla gitmemi de istemiyorsundur?"
"Gitmeyeceğine eminim."diye mırıldandım ama artık vitrinlerdeki elbiselere de bakıyordum. Çocuk güzel tehdit ediyordu.
"Benimle gelmezsen görürsün."
"Seni sikerim."deyip gülümseyerek ona baktığımda kaşlarını kaldırdı. "Gerçekten yapar mısın?"
Gözlerimi devirdim. O ise güzel gülüşüyle kahkaha attı ve beni bu sefer bir mağazanın içine soktu. "Balo elbisesi,"dedi yanımıza hemen gelen kıza ve beni kıza doğru itekledi.
Gözlerimi devirdiğim sırada kız hemen gülerek bana sarılırken şaşkınlıkta öyle durmuştum bende. "Hoşgeldin Francessca!"dedi kız gülerek.
"Beni tanıyorsun?"diye sorarcasına konuşup Calum'a döndüm. Gözlerimde sorguluyordu bu anı. Kızı tanımıyordum bile.
Calum sırıttı. "Ablamın en yakın arkadaşlarından Katy. Ona senden bahsetmiş olabilirim."deyip omuzlarını kaldırıp indirdi.
Ona doğru bir adım attığımda Katy gülerek kolumu tuttu ve beni Calum'dan tam tersi yöne doğru iletletmeye başladı. "Bedenimi de Calum mı söyledi?"dedim beyaz duvarlara ve oldukça gosterişli eşyalara bakarak.
Lanet duvar boyası bile benim aylık harçlığımdan pahalı gözüküyordu.
Tabii Troye'un aldığı para annemin bana aylık verdiği paradan çok daha fazlaydı.
Buradaki her şey çok kaliteliydi.
Dudaklarımı büzerek arkamızdan gelen Calum'a baktığımda göz kırpıp sırıttı.